بهترین دوره حسابداری بازار کار + نکات مهم بازار کار

تاریخ انتشار: 1402/05/25

بهترین دوره حسابداری بازار کار + نکات مهم بازار کار

حسابداری ویژه بازار کار - سوالی که برای عموم افراد علاقه‌مند به شغل حسابداری مطرح است، این است که برای اشتغال در حوزه حسابداری و مالی چه دوره‌ای را طی کنیم که بیشترین بازده و فایده را برای ما داشته باشد!؟ گذراندن چه دوره‌ای باعث کسب درآمد بیشتر می‌شود؟

در این مقاله سعی داریم تا بهترین دوره حسابداری بازار کار را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چه افرادی در دوره حسابداری بازار کار شرکت می‌کنند؟


افرادی که علاقه‌مند به حسابداری و اشتغال در این حوزه هستند، در دوره حسابداری بازار کار شرکت می‌کنند.

از جمله این افراد موارد زیر را می‌توان نام برد:

    •  دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های حسابداری، مدیریت، اقتصاد و سایر رشته های علاقه‌مند به حسابداری؛

 

    •  حسابداران علاقه‌مند به افزایش و ارتقاء دانش خود؛

 

    •  مدیران برای نظارت دقیق تر به امور مالی و حسابداری؛

 

    •  کارمندان یک شرکت به منظور افزایش سطح مهارت های حسابداری و مالی خود.



اقداماتی برای کسب جایگاه خوب در بازار کار حسابداری

 

1- تحصیل در رشته های مرتبط


 مشاغل مربوط به حسابداری بازار کار خوبی دارند. افراد با رشته های تحصیلی مختلف می‌توانند در این حرفه وارد شوند. با توجه به طرفداران زیاد آن، همچنین تعداد بیشمار تحصیل کرده در این رشته، افرادی که به هدف پیشرفت وارد مشاغل حسابداری  می‌شوند بهتر است که در رشته حسابداری و برخی از رشته های مرتبط با آن مانند اقتصاد، مدیریت و ... تحصیل کنند تا به قول معروف از این قافله عقب نمانند.

2 -آشنایی نسبی با کامپیوتر و برخی ابزارهای مربوطه


امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی برای اکثر کارها از جمله ورود به بازار کار حسابداری باید توانایی کار با کامپیوتر در حد نیاز را  داشته باشید (البته این حد بیشتر از حد روشن و خاموشی سیستم باشد (: ). همچنین به ابزارهای آفیس مانند کار با اکسل و ورد آشنایی داشته باشید. خیلی از حسابدارها برخی از امور روزانه کاری خود را باید در اکسل وارد کنند پس باید با قسمتهای مختلف آن آشنا باشند.

3- آشنایی با بهترین نرم افزارهای حسابداری


با توجه به اینکه امروزه اکثر کارها از حالت دستی در قدیم خارج شدند و جای خود را به نرم افزارها و اپلیکیشن ها دادند، بنابراین آشنایی با نرم افزارهای مختلف حسابداری و توانایی کار با آنها جزء یکی از ضروریات ورود به بازار کار حسابداری است. اکثر این نرم افزارها یک روند مشابهی دارند و لازم نیست که به تمام نرم افزارهای حسابداری جهان تسلط داشته باشید، کافیست کار با چند نرم افزار محدود به عنوان نمونه هلو، پارسیان و سپیدار را یاد بگیرید در این صورت بعد از مدتی به راحتی با سایر نرم افزارهای دیگر کار می‌کنید.

مطالعه آزاد:
بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی

بهترین نرم افزار حسابداری بازرگانی

4- گذراندن بهترین دوره های آموزشی


شرکت در دوره‌های آموزشی حسابداری به شما در جهت کسب مهارت بیشتر و آمادگی برای ورود به بازار کار حسابداری کمک می‌کند. برای شرکت در این دوره ها از وجود آموزشگاه‌های معتبر در سطح شهر یا استان خودتان استفاده کنید.  آموزشگاه حصین حاسب نیز با برگزاری کلاسهای حضوری در اصفهان و تهران و همینطور کلاسهای غیر حضوری به شیوه آنلاین و آفلاین در این راه همراه شماست.

5- توانایی کار با ماشین حساب


کار با ماشین حساب شاید به نظر نکته مهمی نباشد ولی هنوز افرادی در این زمینه ضعف دارند و حتی محاسبات ساده را با ماشین حساب اشتباه حساب می‌کنند. پس قبل از اینکه جایی برای محاسبه تشریف ببرید به این مسیله به ظاهر ساده هم دقتی بفرمایید.

6- کسب تجربه


برای کسب جایگاه شغلی خوب در بازار کارحسابداری کسب تجربه خیلی مهم است. جهت این امر برای مدتی به عنوان کارآموز در جایی مشغول به کار شوید تا در محیط کار با چالش های مختلف حسابداری آشنا شوید. از این نکته غافل نشوید که در دوره های کارآموزی باید از خودتان علاقه، دقت، پشتکار و انگیزه نشان دهید تا کارفرما نیز از نحوه کار و انگیزه شما استقبال کند. شاید در این مسیر کارفرماها با مشاهده مهارت و توانایی شما پیشنهادات کاری خوبی نیز به شما بدهند.

7- کسب سابقه


اگر در شرکتی به عنوان یک کارمند فعالیت کنید و علاوه بر کسب مهارت، سابقه خود را بالا ببرید و با فوت و فن کار آشنا شوید بعد از گذشت 3 یا 4 سال می‌توانید به طور مستقل برای خودتان در بازار حسابداری فعالیت کنید. همچنین مستقلا پروژه های حسابداری در شرکتهای مختلف بردارید و به درآمد خوبی در این حرفه برسید، یا حتی به صورت فریلنسر با شرکتها کار کنید.

یکی از سایتهای مربوط به فریلنسری و دورکاری حسابداری سایت حصین یار است که می‌توانید در آن ثبت نام کنید و پروژه های خود را ارایه دهید. در ادامه در مورد این سایت بیشتر صحبت خواهیم کرد.

8- یک رزومه حرفه‌ای بنویسید


اگر هدف شما ورود به یک جایگاه و درآمد خوب در بازار کار حسابداری هست، باید یک رزومه قوی از مهارتها و توانایی هایتان بنویسید. وجود مدرک حسابداری به تنهایی کافی نیست . کارفرمایان به دنبال افرادی هستند که در مقایسه با دیگران مزیت هایی داشته باشد. پس وجود یک رزومه‌ی قوی نقش به سزایی در جذب شما در بهترین محیط های کاری دارد.

9-آشنایی نسبی به قوانین مالیاتی


فردی که به عنوان یک حسابدار حرفه‌ای وارد بازار کار می‌شود باید از برخی قوانین که مرتب هم در حال تغییر هست اطلاع داشته باشد از جمله این قوانین، قوانین مالیاتی است. مثلا اگر در شرکتی استخدام می شوید باید بدانید به چه میزان مالیات به حقوق کارمندان شرکت تعلق می‌گیرد، چه مواردی شامل مالیات و چه مواردی معاف از مالیات است. بنابراین باید به مقررات مالیاتی تا حدی آشنایی داشته باشید.

دوره حسابداری بازار کار-قوانین مالیاتی

مزایای دوره های حسابداری بازار کار


شرکت در این دوره ها نیاز به پیش نیاز زیادی ندارد و با دانش ابتدایی که دارید می‌توانید فوت و فن حسابداری بازار کار را علاوه بر مفاهیم تیوری به صورت عملی و کاربردی نیز یاد بگیرید و با پیشرفت در این حوزه در شرکتهای خوب استخدام شوید و درآمد خود را نیز افزایش دهید.

در این راستا دوره کارورزی حضوری اصفهان و تهران موسسه حصین حاسب نیز می‌تواند به شما کمک کند. این کلاسها به صورت پروژه محور و کوچینگ برای پیشرفت کارآموزان و افرادی که شاغل دربازار کار هستند و می‌خواهند اطلاعات خود را افزایش دهند برگزار می‌شود.

با شرکت در بهترین دوره های حسابداری بازار کار می‌توانید مدرک بین المللی از فنی و حرفه ای دریافت کنید و سپس جذب شرکتهای معتبر جهت کار حسابداری و مالی شوید. همچنین افرادی که قصد مهاجرت دارند این مدرک یک امتیاز مثبت برای آنهاست.

حسابداری یک رشته عملی است. بهترین راه یادگیری آن این است که با فایل ها و اسناد واقعی در قالب پروژه های واقعی آموزش ببینید. دوره کارورزی (تهران/اصفهان) یک دوره شبیه سازی شده است که شما را وارد دنیای حسابداری می‌کند.


سفری به درون کلاسهای کارورزی حصین حاسب

کارورزی حضوری اصفهان وتهران ویدیو


دسترسی دارید
[presto_player id=14002]

اهمیت شرکت در بهترین دوره حسابداری بازار کار


با توجه به اینکه اکثر واحدهای تجاری، بازرگانی و اقتصادی نیاز به حسابدار دارند و صرف تحصیل در رشته حسابداری و فارغ التحصیلی از آن نباید انتظار داشت که به یک جایگاه درجه یک در این حوزه رسید و نیاز به فراگیری آموزشهای اصولی ویژه بازار کار نیز هست.

 در بسیاری از موارد مهارت های عملی بازار کار در دروس دانشگاهی تدریس نمی‌شود. گاهی حتی فردی که در رشته حسابداری فارغ التحصیل می‌شود با وجود مشاغل زیاد در این رشته، موفق به کسب شغل مناسب نمی‌شود.

ضمن اینکه انجام کوچکترین اشتباه در امور حسابداری یک شرکت ممکن است باعث خسارتهای سنگینی شود، بنابراین مدیران شرکتها و کارخانه ها سعی می‌کنند از افرادی با تخصص کافی استفاده کنند.

بهترین دوره حسابداری بازار کار-


مطالعه بیشتر: 3 دوره آموزشی زیر 5 میلیون

آموزشگاه حصین حاسب


یکی از بهترین دوره های حسابداری بازار کار را در این آموزشگاه می‌توانید ببینید. آموزشگاه حسابداری حصین حاسب با سالها سابقه تدریس در زمینه های حسابداری کاربردی بازار کار ازمقدماتی تا پیشرفته شامل حسابداری شرکت های خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری بصورت تیوری و عملی با کمک کادری مجرب فعالیت می‌کند. کارآموزان پس از طی دوره های این آموزشگاه به بازار کار معرفی و جذب می‌شوند.

دوره حضوری کارورزی حسابداری اصفهان و تهران


در دوره کارورزی در محیط واقعی با اسناد واقعی آموزش می‌بینید. حسابداری یک رشته عملی است و بهترین راه یادگیری آن این است که با فایل ها و اسناد واقعی در قالب پروژه های واقعی آموزش ببینید. دوره کارورزی (تهران/اصفهان) یک دوره شبیه سازی شده است که شما را وارد دنیای حسابداری می‌کند.

- آموزش پروژه محور وعملی


مجموعه حصین حاسب برای شما محیطی را شبیه سازی می‌کند که با اسناد و مدارک واقعی شرکت ها در دوره های قبل؛ حسابداری را یادبگیرید و تمرین کنید. قرار نیست برای ما کار کنید. تمام مدارک واقعی و مربوط به گذشته هستند. قرار است به کمک شبیه سازی بهتر یادبگیرید.

- تضمین ورود به بازار کار


همیشه افراد متخصص پیشنهادهای شغلی زیادی دارند. و افرادی که صرفاً تیوری بلدند و در محیط واقعی نبوده اند در به در دنبال کار یا پروژه ... . این دوره شما را به جمع متخصصان وارد می‌کند. ما تضمین می‌کنیم بعد از این دوره شما را به بازار کار معرفی کنیم.

- سیلابس بر اساس نیاز شما


شما تعیین سطح می‌شوید و سپس با توجه به هدفی که دارید برای شما برنامه ریزی می‌شود و قدم به قدم در کنار شما هستیم تا به نتیجه دلخواه خودتان برسید.

- خدمات VIP 


این دوره به صورت حضوری در محیط آموزشی حرفه‌ای و استاندارد به صورت فردی برگزار می‌شود. البته جلسات گروهی و وبینار آنلاین نیز دارد. خدمات VIP ما شامل مشاوره، پذیرایی، جزوات آماده، نرم افزار حسابداری مورد نیاز شما و ... است.

- پشتیبانی حرفه ای


آموزشگاه حصین حاسب و پشتیبانان دوره از لحظه مشاوره تا رسیدن به هدفتان در کنار شما هستند.

- بررسی تکالیف هر جلسه

 

- وبینارهای مکمل


 وبینار آموزش اظهارنامه اشخاص حقوقی؛

 مستند سازی حقوق و دستمزد؛

 وبینار قانون پایانه های فروشگاهی؛

 و ... .

ضمانت بازگشت وجه                         


یکی از مزایای شرکت در دوره های حصین حاسب ضمانت بازگشت وجه است.

همیشه شرکت در یک دوره (به خصوص دوره های طولانی مدت) دارای ریسک است. ما چنان به کیفیت دوره های خود اطمینان داریم که این ریسک را به جای خریدار می‌پذیریم؛ بنابراین اگر ما به تعهداتمان پایبند نبودیم شما می‌توانید درخواست بازگشت وجه داشته باشید.

دوره حسابداری بازار کار/ سوالات متداول در مورد دوره حضوری کارورزی 


1- روز و ساعات دوره حضوری کارورزی را ما مشخص می‌کنیم؟

بله. بعد از جلسه مشاوره روز و ساعتی که راحت تر هستید را شما مشخص می‌کنید و ما برای شما برنامه ریزی می‌کنیم.

2- این دوره مدرک هم دارد؟

بله تمامی دوره های حصین حاسب مدرک بین المللی زیر نظر فنی حرفه ای با قابلیت ترجمه دادگستری دارند.

3- برای حسابداری باید ریاضی قوی داشته باشیم؟

سوالی که خیلی ها می‌پرسند این است که ما پایه ریاضی خوبی نداریم آیا در حسابداری می‌توانیم موفق شویم. پاسخ ما به این عزیزان این است که حسابداری واقعا ریاضی محض نیست و لازم نیست که ریاضی خوبی داشته باشید. چه بسا حسابداران خبره ای که نمرات درس ریاضی آنها در دوره تحصیلی خوب نبوده. حسابداری بازی با یک سری آیتم ها و حسابها هست که توی دوره های ما به خوبی آموزش می‌بینید و انجام می‌دهید.

کلاسهای آنلاین حصین حاسب


کلاسها و دوره‌های آنلاین مجموعه حصین حاسب را از پیوست زیر می‌توانید ببینید.


کلاسها و دوره‌های آنلاین

فایل های ضمیمه


جهت دریافت عناوین کلاسها و دوره ها کلیک کنید


دسترسی دارید

میز کار زونکن


یادگیری حسابداری در قالب پروژه‌های واقعی

در بسته حسابداری زونکن می‌دانیم که شما از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید واقعا حسابدار باشید. برای این کار لازم دارید تسلط کافی بر یک دوره مالی از ثبت سند تا اظهارنامه مالیاتی داشته باشید.

اما مشکل اینجاست که:

با توجه به اینکه فرایند اجرایی نیاز به تجربه کاری، کار روی اسناد واقعی و پیاده سازی روی نرم افزارهای حسابداری دارد، باعث می‌شود که احساس کنید این مسیر زمانبر و ترسناک است.

ما باور داریم که:

با ارایه بسته حسابداری زونکن؛

اسناد و مدارک واقعی شرکتها؛

و کار بصورت دور کاری

و پشتیبانی توسط مشاوران ما تجربه کافی را در مدت زمان کم کسب می‌کنید.

ما متوجه هستیم که:

شما فکر می‌کنید به تنهایی نمی‌توانید با بسته حسابداری زونکن کار انجام دهید.

به همین خاطر تجهیزات لازم به همراه مشاوران مالیاتی را به عنوان پشتیبان بسته در کنار شما قرار داده‌ایم.


بسته آموزشی حسابداری زونکن

مزیت حصین حاسب نسبت به آموزشگاه‌ها


کار اصلی حصین حاسب آموزش حسابداری و امور مالی است. حصین حاسب علاوه بر ارایه بهترین دوره های حسابداری بازار کار، مزیت دیگری نسبت به سایر آموزشگاه ها دارد و  آن سایت حصین یار است.

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود شرکت‌ها رشد نکنند، آن است که امور مالی خودشان را به صورت صحیح مدیریت نمی‌کنند.



مجموعه حصین حاصب سپاهان با 25 سال سابقه با ایجاد سایت حصین یار توانست به کارفرماها و فریلنسرها کمک ‌کند که در مسیر صحیح قرار بگیرند و سریع‌تر رشد کنند.

 

حصین یار چه سایتی است؟


 یک سایت کاریابی و فریلنسری مخصوص حسابداران (اعم از کارمند و کارفرما) است. افراد می‌توانند در این سایت ثبت نام کنند و پروژه های خود را ارایه دهند و با کارفرماها ارتباط بگیرند.

کارفرماها نیز با ایجاد پروژه در حصین یار می‌توانند به سادگی افراد متخصص را پیدا کنند و با پرداخت امن حصین یار  با اطمینان با آنها بصورت آنلاین کار کنند.

ویژگی های حصین یار


 در حصین یار به راحتی می‌توانید پروژه یا خدماتی را که می‌خواهید سرچ کنید.

دربخش جستجوی آن بر اساس فیلترهای مختلفی از جمله تاریخ (پروژه های جدید به قدیمی)، جستجو بر اساس کلمات کلیدی، قیمت و فیلتر بر اساس مکان وجود دارد. بنابراین افراد جویای کار و علاقه‌مند به کارهای دورکاری یا فریلنسری با مشاهده مشاغل ثبت شده توسط کارفرماها می‌توانند شغل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 صرفه جویی در هزینه ها یکی دیگر از مزیت های سایت حصین یار است.


به سادگی می‌توانید در حصین‌یار ثبت نام کنید و با برون سپاری پروژه های خودتان در هزینه ها صرفه جویی کنید.

 امنیت بالای اطلاعات


حصین‌یار ضمانت امنیت پروژه دارد و تمام فرآیند ها به صورت امن و توسط افراد مورد تایید انجام می شوند. پس با خیال راحت می‌توانید برترین فریلنسرهای مالی و بازرگانی را نیز استخدام کنید.

 پرداخت امن و تسویه فوری برای فریلنسرها از دیگر مزایای حصین یار است.

اگر فریلنسر هستید، مبلغ بیعانه کارفرما نزد حصین‌یار تا زمان توافق شما می ماند و خیالتان از بابت تسویه راحت خواهد بود.

اگر کارفرما هستید به راحتی می‌توانید مدارک مهم و مبلغی که توافق کرده اید را نزد حصین‌یار به امانت بگذارید تا پس از رضایت خاطر شما پرداخت شود. و خیالتان از بابت امنیت راحت باشد.

پشتیبانی 24 ساعته


 ویژگی دیگر حصین یار پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته است.

در حصین‌یار تلاش می‌کنیم با مشاوره درست به شما عزیزان کمک کنیم تا به سادگی به نتیجه دلخواهتان برسید.

هفت روز هفته به صورت 24 ساعته به سوالات شما فریلنسر ها / کارفرماهای عزیز پاسخ می‌دهیم.

اطلاعات تماس


اطلاعات تماس با حصین یار  را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

    • تلفن پشتیبانی:  09132261138 خانم شکرالهی

 

    • سایر خطوط (ساعات اداری):  031-91091051-  021-91091051- 09131023010

 



 کار با حصین یار واقعا ساده است و از یک داشبورد حرفه‌ای و ساده برخوردار است.

شما می‌توانید به سادگی هرچه تمام تر پروژه ثبت کنید یا برای پروژه ها پروپوزال ارسال کنید.

اگر فریلنسر هستید با جستجو مهارتتان در بخش جستجو های سایت می‌توانید پروژه های موردعلاقه خودتان را پیدا کنید و برای آنها یک پیشنهاد ارسال کنید! به همین سادگی با کارفرما ارتباط بگیرید.

اگر کارفرما هستید، کافیست از پنل کاربری، درج پروژه جدید با راهنمای سمت چپ پنل به صورت کاملاً رایگان پروژه را ثبت کنید.

ثبت نام در حصین یار


چه فریلنسر باشید چه کارفرما، می‌توانید به سادگی با ورود اطلاعات اولیه کاربری خودتان ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام و بارگذاری مدارک هویتی، کارشناسان حصین یار جهت اهراز هویت و بررسی سوابق شما برای سطح بندی تماس می‌گیرند. و حداکثر بعد از یک ساعت می‌توانید کارتان را به عنوان فریلنسر شروع کنید!

اگر کارفرما باشید کافیست ثبت نام کنید و بلافاصله پروژه خودتان را به صورت رایگان درج کنید و منتظر دریافت پروپوزال ها از طرف فریلنسر ها باشید.

- سایت حصین یار در کنار این ویژگی ها دارای یک بخش وبلاگ است که حاوی مقاله های مرتبط با دورکاری، فریلنسری حسابداری و ... است که توسط افراد متخصص نگاشته شده است. و برای اطلاعات بیشتر در زمینه فریلنسری می‌توانید به مقالات این بخش مراجعه کنید.

 از جمله مقاله های این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



    • ویژگی های حسابدار حرفه ای؛

 

    • 8 روش کسب درآمد در رشته حسابداری؛

 

    • فریلنسر کیست؟

 

    • فریلنسر و مهارت متقاعدسازی؛

 

    • چگونه در کار فریلنسری اعتماد کارفرما را جلب کنم؟

 

    • برون‌سپاری امور حسابداری؛

 

    • و ... .



اهداف اصلی حصین یار


کیفیت و سرعت انجام خدمات و رشد فریلنسرها در حوزه تخصصی ما (حسابداری، امور اداری، امور حقوقی)  از اهداف اصلی مجموعه حصین حاسب برای راه اندازی سایت حصین یار بود.

ما می‌خواهیم به کارفرماها کمک کنیم خدمات باکیفیت و مقرون به صرفه دریافت کنند. و به فریلنسر ها برای داشتن یک درآمد مطمین و امن کمک کنیم.

حصین یار-بازار کار

گام‌به‌گام از لحظه مشاوره تا رسیدن به هدف دلخواهتان در دوره های حضوری کارورزی حصین حاسب:

1- تعیین سطح ♥


مشاوره و تعیین سطح رایگان برای مشخص شدن مسیر و هدف شما.

2- نقشه راه شما ♥


براتون نقشه راه و سیلابس آماده می‌کنیم و میفرستیم.

3- رزرو قطعی روز 


تاریخ و ساعت قطعی حضور شما در دوره توسط شما مشخص می‌شود.

4- تشکیل پرونده و ثبت نام 


این مرحله آخر ثبت نام است. شما بسته حضور در کلاس را دریافت می‌کنید.

5- تعیین پروژه شما


شروع یادگیری بر اساس اسناد و مدارک واقعی یا پروژه خود شما.

6- توسعه فردی


ما به شما برای توسعه فردی مشاوره و محتوای آموزشی می‌دهیم.

7- تهیه رزومه


به شما کمک می کنیم رزومه حرفه ای طراحی کنید و آماده ارتقاء یا بازار کار شوید.

8- رسیدن هدف


جشن فارغ التحصیلی شما، روزی که به هدفتان رسیده اید ... عضو حصین یار می‌شوید.

سرای حسابدار اصفهان


 این آموزشگاه طی سالهای متوالی توانست یکی از رتبه های برتر آموزش حسابداری اصفهان را داشته باشد. این آموزشگاه به کمک اساتید مجرب، صفر تا صد حسابداری بازار کار را به کارآموزان خود یاد می‌دهد. برنده بیش از 20 جایزه در زمینه آموزشهای تخصصی حسابداری است. دارای بالاترین جذب کارآموز در بازار کار بوده است.

آموزشگاه تدبیر در اصفهان


آموزشگاه تدبیر از سال 92 فعالیت خود را با هدف آموزش حسابداری با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کرد و با برگزاری کلاسهایی با کیفیت و بازدهی خوب اقدام به سرفصل های مورد نیاز جهت آموزشهای ویژه بازار کار نمود.

مهارت گستر اصفهان


آموزشگاه مهارت گستر اصفهان علاوه بر آموزش حسابداری پایه و برگزاری دوره حسابداری ویژه بازار کار دوره هایی از جمله حسابداری حقوق دستمزد، حسابداری مالیاتی، امور مالی و بازرگانی را نیز برگزار می‌کند.

افراد می‌توانند توسط دو دوره مهارت محور تحت عناوین "حسابداری مقدماتی و آمادگی برای کار" در این آموزشگاه به راحتی وارد بازار کار حسابداری شوند. در دوره دوم یعنی دوره آمادگی برای کار مهارت‌های «حقوق و دستمزد»، «نرم‌افزار پارسیان» و تمام موارد استاندارد بازار کار را می‌گذرانند.

مدت زمان دوره  30 ساعت آموزشی است و کارآموزان در پایان دوره موفق به اخذ مدرک از سازمان فنی‌وحرفه‌ای می‌شوند.

آریا حساب اصفهان


در آموزشگاه حسابداری آریا حساب در اصفهان، حسابداری را به صورت تخصصی و ویژه بازار کار به دانش‌پذیر آموزش می‌دهند. این شرکت دارای مجوز آموزشی از سازمان فنی و حرفه ای می‌باشد و آموزشها توسط اساتید برجسته با سابقه در رشته حسابداری است.

دوره های حسابداری بازار کار دانش پژوهان


یکی دیگر از آموزشگاه هایی که بهترین دوره حسابداری بازار کار را می‌توانید در آن فرا گیرید آموزشگاه دانش پژوهان است. آموزش های دانش پژوهان به صورت تیوریک و پروژه محور تدوین شد تا کارآموزان علم حسابداری و نحوه استفاده از آن در بازار کار را یاد بگیرند.

این آموزشگاه با توجه به نیاز تقاضا کنندگان آموزش حسابداری بازار کار، این دوره را به صورت مجازی از طریق دی وی دی و کتاب به صورت پکیج آموزشی در اختیار قرار می‌دهد.

از مزایای ارایه پکیج در این دوره مشاهده فیلم های آموزشی در ساعت دلخواه است. چون امروزه با مشغله های زیاد حضور سر ساعت مشخصی در کلاس برای افراد یک معضل بزرگ است.

از جمله آموزشگاه های حسابداری دیگر در اصفهان که در آموزشهای خود آموزش حسابداری بازار کار  را دارند آموزشگاه های زیر است.

برای جلوگیری از طولانی شدن مقاله به اسم تعدادی از آنها بسنده می‌کنیم:



 

 

 

 



آموزشگاه آریا تهران


دوره های حسابداری ویژه بازار کار در آموزشگاه آریا تهران به مدت 2 الی 3 ماه به صورت فشرده برگزار می‌شود. می‌توانید مدرک معتبر فنی و حرفه ای نیز دریافت کنید.

در این دوره مباحث زیر را آموزش می‌دهند:

    • حسابداری مقدماتی؛

 

    • حسابداری حقوق و دستمزد؛

 

    • اکسل پیشرفته؛

 

    • کار با نرم افزار هلو و سپیدار؛

 

    • لیست بیمه و اظهارنامه مالیاتی؛

 

    • امکان کارآموزی پس از طی دوره در شرکت آریا تهران.



از این آموزشگاه در پایان 2 مدرک فنی و حرفه ای دریافت می‌نمایید.

 مدرک حسابداری رایانه کار مالی و مدرک حسابداری حقوق و دستمزد.

مجتمع آموزشی کیش مهر در تهران


در دوره های آموزشی حسابداری بازار کار در این آموزشگاه مباحثی مانند تیوری های حسابداری، صورت‌های مالی، ثبت دفاتر قانونی، ترازآزمایشی، سود وزیان و تمام مفاهیم مرتبط با مهارت های پایه‌ای حسابداری تدریس می‌شود.

مجتمع فنی تهران


دوره حسابداری بازار کار در این مجتمع 180 ساعت است. این دوره ها زیر نظر افراد برجسته در حوزه حسابداری  برگزار می‌شود. کارآموز پس از اتمام دوره با دریافت مدرک معتبر مجتمع فنی تهران، می‌تواند به عنوان یک حسابدار حرفه‌ای و با اعتماد به نفس وارد بازار کار شود و از مهارت های خود استفاده کند.

موسسه همکاران سیستم


یکی دیگر از بهترین دوره حسابداری بازار کار دوره های موسسه همکاران سیستم است. آموزشهای حسابداری بازار کار در این آموزشگاه تحت 4 عنوان زیر طراحی شدند:

- دوره جامع پرورش کمک حسابدار؛

- پرورش کارشناس حسابدار؛

- پرورش کارشناس حقوق و دستمزد؛

و دوره جامع پرورش حسابدار بهای تمام شده.

طول هر دوره معمولا بین 3 تا 6 ماه است. فراگیران علاوه بر مفاهیم کاربردی و اصولی حسابداری با روش کار با نرم افزارهای راهکاران سیستم و سپیدار آشنا می‌شوند. فراگیران پس از اتمام دوره به مشتریان شرکت همکاران سیستم برای مصاحبه ورود به بازار کار معرفی می‌شوند.

جهت آشنایی بیشتر با  آموزشگاه های تهران برای ورود به بازار کار مقاله بهترین آموزشگاه حسابداری تهران را ببینید.

کسب مهارتهای نرم برای ورود به بازار کار حسابداری   مهارتهای نرم-


برای پیشرفت در مشاغل حسابداری علاوه بر مهارت های تخصصی که در پاراگراف های قبلی اشاره شد کسب مهارتهای نرم نیز ضروری است.

منظور از مهارت های نرم چیست؟

مهارت‌های نرم ترکیبی از مهارت‌های افراد، مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های ارتباطی، شخصیت یا ویژگی‌های شخصیتی، نگرش‌ها، ویژگی‌های شغلی، هوش اجتماعی و ... میان دیگران است که باعث می‌شود افراد بتوانند در محیط خود حرکت کنند، با دیگران خوب کار کنند. عملکرد خوبی داشته و با تکمیل مهارت‌های سخت به اهداف خود برسند. به عبارت دیگر مهارتهای نرم مهارت‌هایی هستند که به شیوه ی ارتباط شما با افراد مرتبط هستند.

برخی از این مهارت‌ها عبارتند از:

    1.  برخورداری از اخلاق کاری عالی در محیط کار؛

 

    1. مهارت حل مسیله در رویارویی با مشکلات شرکت؛

 

    1.  وجود نگرش مثبت در فرد؛

 

    1.  قابلیت سازگاری و انعطاف پذیری؛

 

    1.  تعامل خوب با تیم و کار تیمی؛

 

    1.  مهارت مدیریت زمان در انجام امور؛

 

    1.  توانایی سازماندهی درست امور؛

 

    1.  برخورداری از ارتباط شفاهی و کتبی خوب با سایرین؛

 

    1.  مهارت پژوهشی و تحقیقاتی خوب؛

 

    1.  وجود اعتماد به نفس در جهت پیش برد اهداف شرکت؛

 

    1.  توانایی پذیرش انتقاد و سعی در رفع آن؛

 

    1. و ... .



مطالعه بیشتر: مطالعه مقاله " هوش هیجانی و تاثیر آن در استخدام افراد" در این زمینه خالی از لطف نیست.

سخن آخر


از اینکه تا پایان این مقاله  با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم. امیدواریم مفید واقع شود. اگر نظری در مورد دوره های حسابداری دارید در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

پیشنهاد: برای نحوه مصاحبه و مذاکره با کارفرما، همچنین جهت آشنایی با الزامات محیط کار می‌توانید دوره آنلاین رایگان مهارت های دفتری رو نیز ببینید.

دوره زیر نیز شاید برای شما مفید باشد.


بهترین اساتید حسابداری اصفهان و تهران


دانلود نسخه PDF مقاله

نظرات خود را ثبت نمایید