3 دوره آموزشی زیر 5 میلیون با درآمد بالای 30 میلیون

تاریخ انتشار: 1401/12/11

3 دوره آموزشی زیر 5 میلیون با درآمد بالای 30 میلیون

ما امروز قصد داریم به شما چند نکته برای به دست آوردن درآمد بالای 30 میلیون آموزش دهیم. به این نکته توجه داشته باشید که آموزش بازار کار نیاز به تخصص دارد. با توجه به این نکته،  ما در مجموعه حصین حاسب تخصص مورد نیاز برای آموزش بازار را خواهیم داشت. امروزه افراد برای ورود به بازار کار تقریبا یکی از سخت‌ترین زمان‌ها را سپری می‌کنند. اما این موضوع برای کسانی صادق است که دانش کافی ندارند. در گذشته شما با داشتن یک مدرک ساده می‌توانستید به بازار کار دست پیدا کنید.


امروزه ممکن است که شما مدرک فوق لیسانس و یا دکتری داشته باشید، اما به بازار کار دسترسی نداشته باشید. علت این موضوع نیز مشخص است، امروزه افراد دانش و مهارت کافی برای ورود به بازار کار ندارند و صرفا دارای دانش آن‌ها یک دانش آکادمیک است. به این نکته توجه داشته باشید که مجموعه حصین حاسب دوره‌‌های آموزشی که برگزار می‌کند، بر پایه دانش و تجربه به صورت همزمان است. به همین علت نیز ما قصد داریم که به شما 3 دوره آموزشی زیر 5 میلیون با درآمد بالای 30 میلیون معرفی کنیم.


شما در این مقاله هرآنچه که در مورد حسابداری و امور مالی نیاز داشته باشید، پیدا خواهید کرد. ما قرار است به شما دانشی را منتقل کنیم که بازار کار به آن نیاز دارد. آموزش بازار تخصص حصین حاسب به شمار می‌آید. به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود، توجه کنید و سعی کنید که بر اساس نیاز خود و توانایی‌های خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما نیز در این مسیر همراه شما خواهیم بود. در صورتی که برای مشاوره دقیق نیاز به راهنمایی داشتید، با ما در ارتباط باشید. از بخش چت آنلاین می‌توانید در مدت زمان کوتاه به ما دسترسی داشته باشید.



آیا حسابداری یک رشته همیشه پول ساز است؟


بله، حسابداری یک رشته همیشه پول ساز است البته به شرطی که آموخته‌های شما بر مبنای آموزش بازار کار باشد. امروزه  قوانین مالی و مالیاتی ما دائما در حال تغییر است. از طرفی هر کسب و کاری چه کوچک و چه بزرگ نیاز به که یک شخص دارد که امور مالی آن را انجام دهد. اما هر حسابداری توانایی انجام این کار را نخواهد داشت. چرا که برخی حسابداران  فقط بر مبنای دانش آکادمیک رشد کرده‌اند و تجربه لازم را ندارند. حسابداری یک رشته پویا است و شما با توجه به نیاز روز بازار کار تغییرات لازم در آن را اجرا کنید.


ما در این بخش از مقاله قصد داریم که شما یک دید عمومی در مورد انواع رشته‌های حسابداری و همچنین دوره‌های آموزشی زیر 5 میلیون با درآمد بالای 30 میلیون در ماه بدهیم. به نکاتی که در این بخش از مقاله گفته می‌شود توجه داشته باشید. اما قبل از هر چیزی به شما توصیه می‌کنم که آدرس ایمیل خود را در بخش خبرنامه حصین حاسب ثبت کنید تا از آخرین اخبار سایت ما و تخفیف‌های ویژه ما آگاه شوید. البته شما می‌توانید به صورت رایگان نیز در حصین حاسب ثبت نام کنید.


به عنوان آخرین نکته به شما پیشنهاد می‌کنم برای شناخت بهتر خود از آزمون‌های روانشناختی رایگان ما استفاده کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا دیدگاه بهتری نسبت به خود داشته باشید. در نهایت شما برای آموزش بازار کار نیز آماده‌تر خواهید شد.  هدف مجموعه ما این است که همه به یک بازار کار مناسب دسترسی داشته باشند. امروزه به عنوان یک حسابدار استخدام شدن کار سختی نیست. بلکه شما باید تلاش کنید، تا از یک مجموعه درست برای استخدام استفاده کنید. تمام تلاش ما بر این است که پل ورود شما به بازار کار با درآمدی عالی باشیم.



آیا حسابداری یک رشته همیشه پول ساز است؟


زونکن حسابداری خدماتی پیمانکاری بازرگانی تولیدی


زمانی که ما صحبت از آموزش بازار کار حسابداری می‌کنیم، منظور ما یک دوره جامع است که شما را به صورت عملی با بازار کار ما آشنا کند. شما در زمان تحصیل در دانشگاه و یا در برخی از دوره‌های آنلاین آموزش کار کردن با زونکن اسناد، کار کردن با نرم افزار پارسیان و یا برنامه حسابداری پارسیان را نداشته‌اید. این دوره برای کسانی طراحی شده است که آشنایی با حسابداری دارند و قصد دارند که کار خود را گسترش دهند. اگر شما هیچ دانشی در حوزه حسابداری ندارید.

 به شما توصیه می‌کنم قبل از این دوره آموزشی از مینی دوره آموزش حسابداری از صفر را استفاده کنید. توجه داشته باشید که این دوره آموزشی برای ارتقاء شغل و درآمد یک حسابدار لازم و ضروری است. چرا که محتوای آموزشی این دوره بر مبنای آموزش بازار کار تهیه شده است. شما با استفاده از این دوره آموزشی در هر زمانی می‌توانید آموزش خود را شروع کنید. این دوره به صورت حضوری برگزار نشده است، تا افرادی که مشغول به کار می‌باشند، نیز بتوانند از این دوره آموزشی استفاده کنند.

از مهمترین مزایای این دوره آموزشی در این است که شما می‌توانید با 4 ساعت آموزش فشرده حاصل تجربه چند ساله اساتید ما را استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که شما برای رسیدن به درآمد بالای 30 میلیون در ماه لازم نیست که زیاد کار کنید. بلکه لازم است که هوشمندانه کار کنید. از طرفی شما در این دوره آموزشی نیز می‌توانید از پشتیبانی آنلاین  و تلفنی استفاده کنید. برای ما مهم است که شما بیشترین بازدهی را داشته باشید. آموزش بازار کار، کار هر کسی نیست و نیاز به تخصص دارد، تخصصی که حصین حاسب ثابت شده است.

آیا آموزش رایگان حسابداری بازار کار مفید است؟


ما در این مقاله در مورد اهمیت آموزش بازار کار حسابداری با شما صحبت کردیم. از طرفی به شما نکاتی در مورد آموزش کاربردی و نیاز بازار کار به افراد متخصص به شما منتقل کردیم. زمانی که شما به دنبال آموزش بازار کار حسابداری می‌باشید. برخی از سایت‌های به شما پیشنهاد آموزش رایگان حسابداری بازار کار را می‌دهند. حال این سوال ایجاد می‌شود که آیا این موضوع امکان پذیر است و یا خیر؟ به صورت کلی باید خدمت شما عرض کنم که پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود. به نظر شما چرا شخصی باید زمان و هزینه کند تا به شما یک آموزش رایگان بدهد.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تیم حصین حاسب، امروزه افرادی که قصد آموزش بازار کار حسابداری را دارند. اگر از استراتژی تبلیغاتی رایگان برای محتوای خود استفاده کنند، محتوای آموزشی خود را به صورت قطره چکانی و نیم کار به شما منتقل می‌کنند. در نتیجه زمانی که محتوای اصلی رسید در ازای مطالب بی کیفیت از شما تقاضای وجه غیر معقول می‌کنند. ما در مجموعه حصین حاسب  تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا به شما یک محتوای منطقی و با کیفیت و بر مبنای آموزش بازار کار تقدیم کنیم.

 در این صورت شما می‌توانید در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، خدمات قابل توجه از ما دریافت کنید. توجه داشته باشید دانشی که یک استاد برای به دست آوردن آن کلی زحمت کشیده است و زمان صرف کرده است را به رایگان در اختیار کسی قرار نمی‌دهد. در نتیجه دانش با کیفیت و برای شما هزینه دارد. این دانش برای شما منجر به درآمد بالای 30 میلیون در ماه می‌شود و نه دانش رایگان!

معرفی دوره‌های حسابداری ویژه بازار کار


به صورت کلی هر دوره‌ای که در حصین حاسب برای شما آموزش داده می‌شود، ویژه بازار کار است. اما ما قرار است که برای شما یک دوره ویژه معرفی کنیم، دوره‌ای که شما با پرداخت هزینه زیر 5 میلیون تومان به راحتی به درآمد بالای 30 میلیون در ماه دسترسی خواهید داشت. از طرفی محتوای آموزشی این دوره نیز بر مبنای آموزش بازار کار طراحی و تدوین شده است. با ما همراه باشید، تا شما را با هر آنچه که لازم دارید، آشنا کنیم.

دوره آنلاین آموزش حسابداری جامع شرکتها


اگر شما به دنبال آموزش بازار کار حسابداری از صفر تا صد می‌باشید. این دوره یک دوره بسیار با کیفیت و با ارزش برای شما می‌باشد. در این دوره آموزشی شما هر آنچه که لازم است برای اداره و بررسی امور مالی یک شرکت انجام دهید را فرا خواهید گرفت. توجه داشته باشید که مبانی این دوره برای کسانی که در حال حاضر نیز مشغول به کار می‌باشند نیز می‌تواند مفید و کاربردی باشد. با توجه به این موضوع ما قرار است در این دوره آموزش مطالب بسیار تخصصی را در قالبی ساده و روان به شما آموزش دهیم.

از آنجایی که این دوره آموزشی بر مبنای آموزش بازار کار حسابداری طراحی و تنظیم شده است. شما موارد لازم در خصوص مالیات بر درآمد، اجاره، ارزش افزوده، حقوق و دستمزد، بررسی صورت‌های مالی و... را به صورت کامل فرا خواهید گرفت. شما با پرداخت هزینه‌ای مناسب به درآمد 30 میلیون در ماه و بالاتر دسترسی خواهید داشت. چرا که دانش شما با یک حسابدار معمولی تفاوت دارد. شما نیز باید این تفاوت را به دیگران منتقل کنید. البته در این دوره آموزشی مجموعه حصین حاسب برای شما یک برنامه ویژه نیز دارد.

ما در این دوره آموزشی حسابداری قصد داریم که شما را با یک نرم افزار کاربردی حسابداری آشنا کنیم. از طرفی شما را با آموزش مقدماتی اکسل نیز به صورت کامل و جامع آشنا خواهیم کرد. شما هر آنچه که برای انجام امور مالی خود در اکسل و یا نرم افزارهای جامع حسابداری نیاز خواهید داشت در دسترس شما خواهد بود. اگر آموزش شما بر مبنای آموزش با کار حسابداری باشید دیگر نیاز به آموزش حسابداری بازار کار pdf نخواهید داشت. مدت زمان این دوره آموزشی فشرده است اما محتوای آموزشی آن بسیار زیاد و قابل توجه می‌باشد.

دوره آنلاین آموزش حسابداری جامع شرکتها


سر فصل‌های حسابداری ویژه بازار کار چیست؟


برای شما به عنوان فردی که قرار است آموزش بازار کار حسابداری را ببیند. ممکن است این سوال به وجود آید که سر فصل‌های حسابداری ویژه بازار کار چیست؟ به صورت کلی مبانی که در دوره‌های آموزش حسابداری حصین حاسب بیان می‌شود. معمولا بر اساس محتوای آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور می‌باشد. ممکن است که در برخی موارد مطالب آموزشی به صورت عینی تکرار نشده باشد. اما محتوای آموزشی ما تقریبا بیش از آن چیزی است که مورد نیاز حسابداری فنی و حرفه‌ای کشور است.

دلیل آن نیز واضح است، ما قرار است که شما را در سریعترین زمان ممکن به بازار کار وصل کنیم. زمانی که شما آموزش بازار کار حسابداری را به صورت کامل و جامع از ما دریافت کنید. کاملا طبیعی است که یک بازخورد عالی داشته باشید و زودتر از دیگر به بازار کار ورود داشته باشید. درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه برای یک حسابدار عدد زیادی نیست. چرا که دانش او برای یک سازمان آورده بسیار بیشتری خواهد داشت. شما با دوره‌های آموزشی حصین حاسب یک سر و گردن بالاتر از دیگران باشید.

  1. آموزش اصول و مفاهیم حسابداری

  2. بررسی و طبقه بندی اجزای موجود در حسابداری با توجه به نوع شرکت و سازمان

  3. آموزش موارد مربوط به امور حقوق و دستمزد

  4. بررسی نرم افزارهای مالی مختلف

  5. بررسی و آموزش عملیات چک و دیگر اسناد مالی

  6. آموزش انبار گردانی و موجودی انبار جامع

  7. تهیه گزارش فروش و گزارش موجودی کاربردی و قابل تحلیل

  8. ثبت دارایی‌های ثابت و محاسبه و بررسی امور مربوط به استهلاک آن‌ها

  9. مشاوره مالیاتی و بررسی امور مالیاتی


به صورت کلی شما با تسلط کامل روی این امور مالی می‌توانید، یک حسابدار خبره باشید. به عنوان حسابرس امور حسابداری نیز می‌توانید یک درآمد قابل توجه داشته باشید.



دوره آموزشی آنلاین مشاوران مالیاتی


اگر بخواهیم به شما یکی از جذابترین دوره‌های مجموعه آموزشی حصین حاسب را به شما معرفی کنیم. باید به شما بگوییم که دوره آموزشی مشاوران مالیاتی برای شما یک دوره بی نظیر خواهد بود. با توجه به این که تمام نکات و محتوای آموزشی که برای شما بیان می‌شود، بر مبنای آموزش بازار کار می‌باشد. باید به شما بگوییم که این دوره می‌تواند حداقل درآمد 30 میلیون تومان در ماه برای شما داشته باشد. علت این موضوع نیز کاملا مشخص است. مبالغ مالیاتی شرکت‌ها عدد بسیار قابل توجهی است، شما با یک صرفه جویی مالیاتی کوچک می‌توانید چند ده میلیون برای شرکت ذخیره کنید.

در این صورت کسر کوچکی از این صرفه جویی مالیاتی متعلق به شما خواهد بود. شما اگر بتوانید تسلط کافی روی امور مالیاتی داشته باشید. شرکت‌ها به دنبال شما خواهند بود. علت آن نیز کاملا مشخص است. هر شرکتی به دنبال این است که یک حداقل صرفه جویی مالیاتی داشته باشد. در این مسیر دانش شما باید به روز باشد، بهتر است بگوییم که آموزش بازار کار شما باید بر اساس آخرین تغییرات قوانین مالیاتی کشور باشد. در صورتی که شما در این مورد هرگونه سوالی داشتید، ما در کنار شما خواهیم بود.

اگر بخواهیم به صورت کلی یک اشاره به محتوای آموزشی این دوره داشته باشیم. باید به ارائه پروژه‌ها و پرونده‌های مالیاتی واقعی اشاره کنیم و نه صرفا مثال‌های آکادمیک بدون کاربرد. ما در این دوره آموزشی به باید و نبایدهای مالیات اشاره خواهیم کرد. نکاتی که می‌تواند موجب صرفه جویی مالی قابل توجه شود. شما با این دوره آموزشی توانایی یادگیری اصول و فنون یک مدرس عالی شدن را خواهید داشت. در نهایت نیز شما به تسلط کامل روی تجزیه و تحلیل پروژه‌ها را  خواهید داشت. شرکت در این دوره یک نقطه عطف در زندگی شما خواهد بود.

پکیج آموزش حسابداری رایگان


ممکن است که شما بخواهید یک آشنایی کلی با مجموعه ما داشته باشید و بخواهید یکی از دوره‌های آموزشی رایگان ما را استفاده کنید. ما محتوای آموزشی رایگان خود را نیز بر مبنای آموزش بازار کار حسابداری قرار داده‌ایم. شما برای استفاده از این بخش باید در سایت حصین حاسب ثبت نام کنید و سپس به محتوای رایگان ما دسترسی داشته باشید. پکیج آموزش حسابداری رایگان ما شامل مباحث محاسبه حقوق و دستمزد، محاسبات مالیاتی، محاسبه استهلاک، بخشنامه‌ها و دستور العمل‌ها و... می‌شود. مجدد تاکید می‌کنیم استفاده از محتوای رایگان خوب است.

اما این موضوع برای شما نمی‌تواند همه چیز باشد. توجه داشته باشید که زمانی که قرار است شما به درآمد بالای 30 میلیون در ماه از طریق حسابداری دسترسی داشته باشید. نیاز است که در یکی از دوره‌هایی که در بخش قبل به شما آموزش دادیم، مسلط شوید. ما در این مسیر آموزشی در کنار شما خواهیم بود. یک حسابدار زمانی می‌تواند درآمد بالا و اعتبار را تجربه کند که تخصص و تجربه کافی داشته باشد، در غیر این صورت باید به دنبال کار در شرکت‌های معمولی و سطح پایین تولیدی باشد.

آیا آموزش رایگان حسابداری از مبتدی تا پیشرفته امکان پذیر است؟


شما اگر قصد آموزش بر مبنای بازار کار حسابداری را داشته باشید، باید به شما بگوییم که مباحث ابتدایی ممکن است که به صورت رایگان برای شما موجود باشد. اما به جرات می‌توان گفت که مباحث پیشرفته حسابداری رایگان نخواهد بود. چرا که استادی که قرار است از زمان خود بگذرد و این مطالب را به شما آموزش دهد. بدون هزینه این کار را انجام نخواهد داد. به یاد داشته باشید که یک استاد برای به دست آوردن این دانش زمان طولانی صرف کرده است  و چه بسا هزینه قابل توجه نیز انجام داده باشد.

آیا آموزش رایگان حسابداری از مبتدی تا پیشرفته امکان پذیر است؟

آموزش حسابداری همراه با استخدام در مجموعه حصین حاسب ( آموزش بازار کار تخصصی )


به سبب خوشنامی و اعتباری که مجموع حصین حاسب در بین شرکت‌ها و بیزینس‌های کوچک و متوسط دارد. کارفرمایان بسیار زیادی تمایل به همکاری با مجموعه ما را دارند. با توجه به این موضوع شما اگر در دوره‌های حسابداری ما شرکت کنید ورود به بازار کار شما قطعی خواهد بود. از طرفی اگر شما یک فرد شایسته با اطلاعات بالای حسابداری نیز باشید و آموزش بازار کار حسابداری مناسبی نیز دیده باشید، مجموعه ما پل بین شما و بازار کار خواهد بود. این اعتبار به سادگی به دست نیامده است و برای آن زمان و هزینه بسیار صرف شده است.

شما برای وصل شدن به بازار کار از طریق مجموعه حصین حاسب کافی است که به بخش استخدام حسابدار  مراجعه کنید و در آن بخش نیز تخصص خود و سابقه کاری خود را به ما معرفی کنید. از طرفی شما در این بخش می‌توانید رزومه کاری و آگهی‌های مورد نیاز افراد مختلف را ببینید و در صورت نیاز به استخدام آن‌ها بپردازید. تمام تلاش مجموعه ما در این است که یک محیط مناسب برای کارفرما و حسابدار ایجاد کند تا همه افراد به بتوانند به سادگی با یک دیگر ارتباط برقرار کنند. ما در این مسیر در کنار شما خواهیم بود.

سخن پایانی  


شما در این مقاله به صورت جامع و کامل در مورد آموزش بازار کار حسابداری، آموزش سریع حسابداری نکات بسیار قابل توجهی را یاد گرفتید. به این نکته توجه داشته باشید که این که شما از بهترین آموزش حسابداری استفاده کنید. بسیار خوب است. اما تمرین و تکرار شما نیز در این مسیر بسیار مهم است. در صورتی که شما هر گونه سوال و چالشی در این حوزه داشتید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید. آموزش خوب مهم است، اما تلاش و پشت کار شما است که به آن ارزش می‌دهد.

ما در این بخش به شما 3 دوره زیر 5 میلیون تومان معرفی کردیم، اگر شما دانش حسابداری صفر داشته باشید، تنها 6 ماه تا 1 سال زمان کافی است تا به درآمد برسید. شما قرار است که تا سالیان متوالی از این رشته کسب درآمد داشته باشید. در نتیجه مهم است که تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و برای تمرین و تکرار آن زمان صرف کنید. ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا علوم روز دنیای حسابداری را به همراه تجربیات چندین ساله خود را در مدت زمان کوتاه به زبانی ساده به شما منتقل خواهیم کرد.

 قطعا دانشی که از سمت ما به شما منتقل می‌شود با توجه به کیفیتی که این محصولات دارد باید هزینه بسیار بیشتری داشته باشد. اما قصد ما این است که در این مسیر به شما کمک کنیم به همین علت است که قیمت محصولات خود را یک قیمت بسیار مناسب قرار داده‌ایم. در نتیجه هر آنچه که لازم داشته باشید برای این که یک حسابدار خبره و معتبر شوید، ما در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: 5 لپ تاپ مناسب برای شروع حسابداری

15 سمت شغلی درحسابداری

نویسنده: امیر شادان

دانلود نسخه PDF مقاله

نظرات خود را ثبت نمایید