معرفی نرم افزار حسابداری پارمیس

تاریخ انتشار: 1402/07/17

معرفی نرم افزار حسابداری پارمیس

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در حوزه تولید نرم افزارهای مالی و مدیریتی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام مشغول به فعالیت است. این شرکت با شعار از خانه‌ای کوچک تا کارخانه‌ای بزرگ، محصولات زیادی را به بازار عرضه کرد.  یکی از محصولات آن نرم افزار حسابداری پارمیس است.

شرکت پارمیس

شرکت پارمیس در سال 83 با تمرکز بیشتر روی نرم‌افزارهای مالی و حسابداری به طور رسمی آغاز به کار کرد.

پارمیس توانست طیف وسیعی از نرم افزارهای حسابداری، مالی و مدیریتی از قبیل نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار انبارداری، نرم افزار فروش و بازرگانی، نرم افزارحسابداری پخش مویرگی، نرم افزار بازرگانی خارجی، نرم افزار ارتباط با مشتری CRM، فروشگاه اینترنتی، نرم افزار تسهیلات، نرم افزار باشگاه مشتریان، حسابداری ابری، نرم افزار صدور فاکتور آنلاین و آفلاین و نرم افزارهای فراوان دیگری را طراحی و تولید کند.

محصولات اصلی شرکت پارمیس در حوزه‌های مالی و مدیریتی

نرم افزارهای حسابداری پارمیس پرو، نرم افزار یکپارچه مدیریتی پارمیس استار، راهکار ابری پارمیس 360 ، راهکاری های مالی و مدیریتی اصناف و همچنین نرم افزار حسابداری شخصی از محصولات اصلی شرکت پارمیس در زمینه‌های مالی و مدیریتی هستند.

نرم افزار حسابداری پارمیس یکی از جامع ترین نرم افزارهای حسابداری است که با توجه به نیاز کسب و کارها و فعالان اقتصادی در نسخه های متنوع طراحی و تولید شد.

نسخه‌های نرم افزار حسابداری پارمیس


نرم افزار حسابداری پارمیس

این نرم افزار در نسخه های متنوعی طراحی شد از جمله:

    • نرم افزار CRM پارمیس استار؛
    • حسابداری رایگان؛
    • نرم افزار حسابداری شرکتی؛
    • خدماتی؛
    • حقوق و دستمزد؛
    • نرم افزار فروشگاهی ؛
    • اصناف و صنایع.

- CRM

نرم افزاری ایده‌آل برای تمام کسب و کارهاست. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پارمیس (CRM) با ارتباط یکپارچه با نرم افزارهای بازرگانی، انبار، پشتیبانی، حسابداری و کلیه زیر سیستم‌های پارمیس استار به شما کمک می‌کند تا در هر مرحله‌ از جریان فروش و ارائه خدمات به مشتری، به امکانات لازم برای جلب رضایت مشتری دسترسی یابید. همچنین این نرم افزار کمک می‌کند که همه امور جاری داخل مجموعه اقتصادی خودتان را نیز مدیریت کنید.

- نرم افزار حسابداری آنلاین

این نرم افزار یک راهکار ابری است که کمک می‌کند تا از هر مکانی و هر زمانی بتوانید به امور حسابداری و مالی خود بپردازید. نرم افزار حسابداری آنلاین امکانات کامل حسابداری از قبیل ثبت اشخاص، تعریف کالا، ثبت سند، ثبت سفارش خرید و فروش و … را به صورت آنلاین ارایه می دهد.

-حسابداری رایگان پارمیس

امروزه نگهداری امور مالی برای همه افراد بسیار مهم است و افراد از اهمیت وجود نرم افزارهای حسابداری آگاه هستند اما شرایط اقتصادی و مالی به نحوی است که همه امکان خرید نرم افزار را ندارند. با توجه به اینکه تلاش پارمیس، همواره بر این امر استوار بود که با توجه به رسالت خود با تولید انواع نرم افزارهای مالی، نیازهای افراد مختلف جامعه را برآورده کند، در این راستا اقدام به تولید نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS نمود.

- نرم افزار حسابداری شرکتی و حسابداری بازرگانی پارمیس

با توجه به اینکه شرکتها کسب و کارهای مختلفی را پوشش می‌دهند علاوه بر نیازهای مشترک، ویژگی‌های متفاوتی را نیز دارا هستند که نیازهای خاص خود را در نرم افزار حسابداری شرکتی و بازرگانی ایجاد می‌کند. صدور فاکتور با قیمت‌های متفاوت برای شرکت‌های خدماتی و بازرگانی، مدیریت چک، مدیریت صندوق‌ها، حسابها و تهیه گزارش ، امکان مرور اسناد و تجمیع ردیف‌های سند در کنار چاپ دفاتر و گزارش‌های رسمی و... از ویژگی‌هایی است که شرکتها در این نرم افزارها به دنبال آنها هستند.

- نرم افزار تولیدی پارمیس

نرم افزار حسابداری تولیدی ابزاری برای مکانیزه و در نهایت هوشمندسازی فرایند تولید است. با استفاده از این نرم افزار، تمامی فرایندهای تولید شامل انبارداری، تهیه فرمول ساخت و مانیتور خط تولید، مدیریت سفارشات، محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان خط تولید و... را به فرایندی مکانیزه و هوشمند تبدیل می کنید. این امر منجر به افزایش سرعت و دقت در فرایند تولید و کاهش خطاهای انسانی می‌شود. در کنار این موارد، استفاده از زیرسیستم های حسابداری نیز کلیه وقایع واحد تولیدی شما را در سطوح مختلف ثبت می‌کند تا با استفاده از گزارشات مدیریتی، در حوزه تصمیم گیری، به ابزاری قدرتمند مجهز باشید.

- حسابداری خدماتی پارمیس

فرآیندهای کاری شرکتهای خدماتی باعث می‌شود تا نرم افزار حسابداری خدماتی مناسب برای این شرکت‌ها، دارای ویژگی‌هایی خاصی باشد. یکی از اصلی‌ترین نیازهای این شرکت‌های خدماتی، امکان تعریف خدمات و صدور فاکتور با قیمت‌های متفاوت است. علاوه بر این امکان ایجاد صورتحساب اشخاص، مدیریت وجوه نقد، مدیریت هزینه‌های هر پروژه از ویژگی‌هایی است که صاحبان شرکت‌های خدماتی در نرم افزار خدماتی به دنبال آن هستند.

- حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق ودستمزد یک نرم افزار ایده‌آل برای تمامی کسب و کارهاست. محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان، پاداش عیدی ، سنوات و انواع آیتم‌های حقوقی فرایندی زمان‌بر، اما در عین حال مهم در بخش مالی هر کسب‌و‌کاری است.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید اطلاعات کارکنان را ثبت، دیسک بیمه، دارایی و بانک را در کمترین زمان ممکن تولید و اقساط پرداختی کارکنان را مدیریت کنید. امکان تعریف بینهایت آیتم حقوقی و فرمول‌نویسی اختصاصی برای هر یک از آیتم‌ها، نرم افزار پارمیس نسخه حقوق و دستمزد را به محصولی پویا تبدیل می‌کند که کلیه نیازهای هر کسب‌وکاری را برطرف می‌کند.

- نرم افزار حسابداری فروشگاهی

این نسخه از نرم افزار حسابداری پارمیس در کسب و کارهای مختلف کارایی دارد. بسیاری از عمده فروشان، خرده فروشی‌‌ها، فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از مخاطبین اصلی این نرم افزارها هستند. استفاده از انواع مختلف نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار صندوق فروشگاهی، امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در نهایت به میزان سود بیشتر کسب و کارتان منجر می‌شود.

- حسابداری اصناف و صنایع پارمیس

نرم افزار حسابداری اصناف و صنایع طیف وسیعی از کسب‌ و‌ کارها را پوشش می‌دهد. محصول اصناف و صنایع نرم افزار پارمیس شامل نسخه های مختلف برای اصناف گوناگون است. بعضی از این اصناف عبارتند از:

نرم افزار حسابداری لوازم آرایشی و بهداشتی، نرم افزار لوازم پزشکی، نرم افزار حسابداری لبنیاتی ها، حسابداری کیف و کفش، گل فروشی، حسابداری هتلداران، حسابداری میوه و تره بار، نرم افزار حسابداری مشاورین املاک و...

چرا نرم افزار پارمیس؟

صاحبان مشاغل کوچک و با بازده کم معمولا یا از نرم افزارهای قفل شکسته استفاده می کنند و یا به سمت ارزان ترین نرم افزار حسابداری موجود در بازار می‌روند و یا یک نرم افزار حسابداری رایگان غیر استاندارد را بکار می‌برند که برخی از آنها حتی دارای مجوز از هیچ نهادی نیستند. عدم پاسخگویی درست این برنامه ها، پس از مدتی باعث می شود که نه تنها فرد در دستیابی به اهداف مالی خود پیشرفتی احساس نکند، بلکه کم کم حس می کند که وقت و انرژی خود را بی جهت هزینه کرده است.

در پارمیس با توجه به تمام این عوامل، توان خود را به کار گرفتند تا با ارایه خدمات گوناگون بتوانند فرهنگ خرید و استفاده از نرم افزارهای معتبر و دارای پشتیبانی مانند نرم افزار حقوق و دستمزد را جایگزین عادت نادرست استفاده از نرم افزارهای حسابداری قفل شکسته و ناشناخته کنند. شرکت تولید کننده نرم افزار پارمیس توانست رضایت و اعتماد مصرف کنندگان را جلب کند در نتیجه اعتماد مشتریان به این بازار باعث کاهش نابسامانی موجود در بازار نرم افزارهای غیراستاندارد و بی کیفیت شد.

مزایای نرم افزار حسابداری پارمیس

  • رابط کاربری ساده و بسیار مناسب افرادی با اطلاعات کم از حسابداری؛
  • مناسب فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهای کوچک؛
  • دارای نسخه های مخصوص برای اصناف مختلف؛
  • هزینه به‌روز رسانی اندک؛
  • پشتیبانی رایگان به مدت یک سال.

معایب

- دارای محیط کاری غیر حرفه ای برای حسابداران؛

- برای کسب و کارهای بزرگ، زیاد توصیه نمی شود.


بیشتر بخوانید:

معرفی نرم افزار حسابداری پیوست

سیستم حسابداری دوبل یا دو طرفه؛ مزایا، معایب و ویژگی ها
زبان و مفاهیم حسابداری

سیستم حسابداری دوبل یا دو طرفه؛ مزایا، معایب و ویژگی ها

سیستم حسابداری دوبل یا سیستم حسابداری دو طرفه چیست؟ چه مزایایی دارد؟

تیم تحریریه

تیم تحریریه

1403/05/30
بیمه اختیاری تامین اجتماعی چیست؟
حقوق و دستمزد و تامین اجتماعی

بیمه اختیاری تامین اجتماعی چیست؟

بیمه اختیاری تامین اجتماعی یک بیمه اختیاری است و در واقع یکی از انواع بیمه های خویش فرماست. تفاوت بیمه اختیاری و بیمه اجباری

تیم تحریریه

تیم تحریریه

1403/04/07

دانلود نسخه PDF مقاله

نظرات خود را ثبت نمایید

مشاوره رایگان