ایجاد پروژه و استخدام توسط کارفرمایان

تاریخ انتشار: 1403/02/31

ایجاد پروژه و استخدام توسط کارفرمایان

یکی از خدمات سایت حصین حاسب، ایجاد پروژه و استخدام توسط کارفرمایان است. در این مقاله قصد داریم در مورد مراحل ایجاد پروژه توسط کارفرمایان و ثبت پیشنهاد توسط فریلنسرها به طور جامع و با تصویر توضیح دهیم. 

مسیر کلی استخدام توسط کارفرمایان

روند کلی ایجاد پروژه و استخدام توسط کارفرماها به این صورت است که کارفرماها در بالای صفحه اصلی سایت از گزینه " استخدام کنید"، ایجاد پروژه را می‌زنند و یک پروژه را تعریف و قیمت گذاری می‌کنند. (حداقل و حداکثر بودجه را تعییین می کنند ). بعد از تعیین سایر فیلدهای مربوطه نظیر مهارتهای مورد نیاز و توضیحات تکمیلی دیگر، پروژه ثبت می‌شود و در صفحه پروژه ها قابل نمایش است.

 بعد از مرحله ایجاد پروژه و ثبت آن توسط کارفرما، فریلنسر یا فرد حسابدار با ورود به صفحه پروژه ها می‌تواند برای پروژه مورد نظر متناسب با تخصص و حیطه کاری خود، دکمه ثبت پیشنهاد را کلیک و با تعیین روز و مبلغ پیشنهادی، پیشنهاد خود را ارسال کند. فریلنسر می تواند قیمت پیشنهاد دهد. مثلا قیمت بالاتر یا پایین تری نسبت به قیمت پیشنهادی کارفرما درخواست می‌دهد. یک درخواست امن نیز می تواند بنویسد. به این معنا که کارفرما متعهد شود که میزانی از مبلغ را پیش پرداخت دهد یا فلان میزان رو در مرحله اول و فلان مقدار را پس از تحویل پروژه پرداخت نماید. به این ترتیب پیشنهاد خود را ارسال می‌کند.

1- ایجاد پروژه توسط کارفرماها

 کارفرماها می‌توانند از طریق سایت حصین حاسب حسابداران را در سمت های مختلف از کمک حسابدار تا مدیر مالی دعوت به همکاری کنند. به این صورت که از صفحه اصلی سایت گزینه استخدام کنید را کلیک کنید تا به صفحه ایجاد پروژه هدایت شوید.

استخدام-ایجاد پروژه

در این صفحه همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید؛ اطلاعات مربوط به پروژه خود شامل عنوان (عنوان پروژه)، نمایش عمومی(بله/خیر)، حداقل بودجه ای که برای این پروژه در نظر دارید و همچنین حداکثر بودجه را درج می‌کنید.

صفحه ایجاد پروژه فیلد مهارتهای مورد نیاز، به صورت کشویی است که شامل مهارتهایی از جمله؛ امور مالیاتی، حسابرسی تامین اجتماعی، تهیه گردش وجوه نقد، حسابرسی و ممیزی مالیاتی، تهیه لیست حقوق و دستمزد، تهیه گردش مواد و کالا، قیمت گذاری محصولات و.. است. هر کدام از مهارتهایی را که نیاز دارید فرد فریلنسر داشته باشد در این قسمت انتخاب می‌کنید.

مهارتها

در قسمت توضیحات پروژه، کلیه توضیحاتی را که در مورد پروژه نیاز است شرح می‌دهید تا متناسب با آن توضیحات یک فرد مناسب برای انجام امور پروژه درخواست دهد و بتوانید فریلنسر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعد از تکمیل تمامی فیلدهای مربوطه دکمه ثبت را می‌زنید در این صورت افراد می توانند پروژه شما را ببینند و درخواست انجام پروژه، ثبت پیشنهاد و همکاری با شما را دهند.

اطلاعات پروژه

برای ایجاد و تعریف پروژه توسط کارفرمایان، نمونه های پر شده زیر را می‌توانید مشاهده کنید:

عنوان

بیزینس پلن جامع در خصوص تولید مرکز قراردادی در حوزه رسانه

نمایش عمومی                                    حداقل بودجه                 حداکثر بودجه

بله                                                    10000000                  30000000

مهارتهای مورد نیاز

نمونه 1-بیزینس

توضیحات

یک بیزینس پلن جامع و کامل در خصوص ایجاد مرکز تولید قراردادی (CDMO) در حوزه رسانه و تولید محتوا میخوام. که شامل تمام بخش های کامل یک بیزینس پلن باشه و در پایان هزینه فایده و شاخص های مالی عم استخراج بشه. توضیحات بیشتر رو برای فردی میخوام که برای این پروژه انتخاب شده باشه. ...

------------------

عنوان

ثبت اسناد بانک 12 ماه شرکت

نمایش عمومی               حداقل بودجه                 حداکثر بودجه

بله                                5000000                 10000000

مهارتهای مورد نیاز

نمونه مهارتها-ثبت اسناد

توضیحات

با درود و احترام نیازمند به حسابدار به صورت دورکاری در راستای انجام ثبت اسناد 12 ماه بانک همراه با مغایرت گیری به َشرح ذیل : 1- ثبت اسناد فقط و فقط از روی پرینت بانک انجام میشود و نیازی به ارسال مدارک خاص برای حسابدار نیست 2-توضیحات اسناد از روی پرینت بانک در نرم افزار نوشته میشود 3- ...

-------------------------

عنوان

ارسال گزارشات فصلی سال 1402

نمایش عمومی                 حداقل بودجه                 حداکثر بودجه

بله                                   6000000                  10000000

مهارتهای مورد نیاز

نمونه مهارت-ارسال گزارش فصلی

توضیحات

به یک حسابدار دور کار جهت ارسال گزارشات فصلی سال 1402 نیازمندیم گزارشات فصلی یکسال شرکت ارسال نشده است در صورتیکه توانایی ارسال گزارشات فصلی را دارید قیمت پیشنهادی را ارسال کنید . در صورتیکه اطلاعات بیشتری نیازمندید موارد مورد نیاز را درخواست دهید . تا جهت بررسی ارسال گردد . ...

2- ثبت پیشنهاد توسط افراد فریلنسر

برای ثبت پیشنهاد از صفحه اصلی سایت، گزینه پروژه ها را کلیک می‌کنیم تا به صفحه پروژه ها  هدایت شویم. 

پروژه ها

در صفحه پروژه ها هر پروژه ای را که توانایی انجام آن را دارید دکمه ثبت پیشنهاد را می‌زنید تا  صفحه ارسال پیشنهاد برای شما باز شود

ثبت پیشنهاد

در صفحه ثبت پیشنهاد که توسط فریلنسر تکمیل می‌شود فیلدهای تعداد روز، مبلغ پیشنهادی، توضیحات، پرداخت های امن (شامل عنوان و مبلغ) وجود دارد که پس از تکمیل این فیلدها گزینه ثبت و ارسال پیشنهاد را می‌زنید تا پیشنهاد شما برای کارفرما ارسال شود. در صورتیکه نیاز به پیشنهاد دیگری برای پرداخت امن باشد ، گزینه افزودن پرداخت امن جدید را می‌زنید و درخواست خود را ثبت می‌کنید.

ارسال پیشنهاد برای کارفرما

به عنوان نمونه فیلدهای پر شده زیر را ببینید:

ارسال پیشنهاد برای بیزینس پلن جامع در خصوص تولید مرکز قراردادی در حوزه رسانه

تعداد روز                                       مبلغ پیشنهادی(ریال)

7                                              50،000،000 الی 60،000،000

توضیحات

بنده این پروژه را طی یک هفته با پیش پرداخت ... میلیون ریال به بهترین نحو می‌توانم انجام دهم.

پرداختهای امن

عنوان: پیش پرداخت      مبلغ(ریال):  20،000،000

------------------------

بعد از ثبت پیشنهاد، کارفرما پیشنهاد شما را مشاهده و تصمیم به استخدام یا عدم استخدام شما می‌گیرد.

توجه

ارسال پیشنهاد به منزله پذیرش قطعی پروژه نیست. کارفرمای پروژه بعد از بررسی پیشنهاد شما می‌تواند پیشنهاد شما را تایید نماید تا فرایند اجرای پروژه آغاز شود.

اگر کارفرما هستید یا حتی اگر تمایل به انجام امور فریلنسری و دریافت پروژه دارید، می توانید با خیال راحت در سایت حصین حاسب ثبت نام و فعالیت خود را شروع کنید.

حصین حاسب به کارفرمایان در پیدا کردن نیروی متخصص برای انجام امور مالی و حسابداری کمک می‌کند. همچنین با تهیه پکیج های آموزشی، وبرگزاری دوره حضوری کارورزی  که شامل 6 سطح مختلف می‌باشد، به حسابداران و افراد علاقه مند به کار حسابداری در ارتقاء مهارتهایشان با هدف کسب درآمد کمک می‌کند. پس تا دیر نشده اقدام کنید.

اساسنامه شرکت و نحوه تنظیم آن

اساسنامه شرکت و نحوه تنظیم آن

هر آنچه در مورد اساسنامه شرکت باید بدانید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه

1403/03/27

دانلود نسخه PDF مقاله

نظرات خود را ثبت نمایید

نظرات کاربران

مشاوره رایگان