بهترین اساتید حسابداری اصفهان و تهران

تاریخ انتشار: 1402/03/01

بهترین اساتید حسابداری اصفهان و تهران

انتخاب بهترین اساتید حسابداری برای شما و سبک یادگیری شما می تواند بخش مهمی از موفقیت در دانشگاه و آینده شغلی شما باشد. پس چگونه بهترین اساتید را برای خود انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم لیستی از مدرس حسابداری برتر به همراه خلاصه ای از رزومه کاری آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های بهترین اساتید حسابداری


تعدادی از مهم‌ ترین خصوصیات یک مدرس برجسته حسابداری به شرح زیر است:

1- علاقه و اشتیاق به تدریس


یکی از مهم ترین ویژگی‌های مدرس حسابداری برتر در درجه اول علاقه به دروسی است که تدریس می‌کند. اگر اشتیاق به تدریس وجود نداشته باشد بقیه‌ی آیتم ها نیز تاثیر  زیادی نخواهند داشت.

2- تسلط کافی


بهترین اساتید حسابداری ایران علاوه بر علاقه به تدریس، روی مطالب مورد تدریس خود نیز تسلط کافی دارند.

3- یادگیری مستمر و ارتقاء مهارت ها


هر انسانی برای کسب موفقیت، دایم باید در حال آموزش و یادگیری باشد. مخصوصا اگر در حوزه‌های حسابداری فعالیت دارید با توجه به اینکه قوانین حسابداری مرتب در حال آپدیت است یک استاد حسابداری برتر بهتر است مدام در حال یادگیری مطالب جدید و افزایش مهارت‌های خود باشد تا بتواند از عهده پاسخ به سوالات افراد بر آید.

4- قدرت انتقال مطالب


یک مدرس حسابداری توانمند باید بتواند به زبان ساده و در واقع به بهترین شکل ممکن مطالب را به دیگران توضیح و انتقال دهد. به نحوی که اگر فردی هیچ پیش زمینه و پایه ای از حسابداری ندارد به خوبی مطالب را فرا گیرد و ابهامی در درک آن به وجود نیاید.

5- احترام متقابل و برگزاری کلاس به صورت تعاملی


یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین استاد حسابداری این است که به فراگیران احترام بگذارد و اجازه دهد تا آن‌ها نیز در بحث ها مشارکت کنند و یک رابطه تعاملی بین دو طرف برقرار باشد. ضمن اینکه نظرات آن‌ها را می‌شنود، روحیه انتقاد پذیری هم داشته باشد. به عبارت دیگر متکلم وحده نباشد. این ویژگی باعث می‌شود تا افراد در یک کلاس حسابداری ضمن اینکه حضور فعال تری دارند احساس مفید بودن نیز داشته باشند و از مباحث حسابداری فراری نشوند.

6- استفاده از فناوری جدید و به روز


امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی و فن آوری در هر حوزه ای که باشید لازم است کار با تجهیزات جدید را یاد بگیرید و استفاده کنید مخصوصا برای آموزش حسابداری یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین اساتید حسابداری این است که اطلاعات خود را با نرم افزارها، فن آوری‌ها و تجهیزات جدید به روز کند و به عبارتی از قافله عقب نماند.

اهمیت آموزش حسابداری در بازار کار آموزش حسابداری-اساتید برتر


4 تا از مهم‌ترین مزیت های آموزش حسابداری را می توان موارد زیر شمرد:

1- مهمترین مزیت آموزش حسابداری این است که شما با فراگیری حسابداری می‌توانید بسیاری از مشکلات حسابداری خود را حل کنید. بررسی ها نشان می‌دهد که اکثر تاجران موفق در زمینه ‌های حسابداری سابقه و فعالیت داشتند. بنابراین برای اینکه به یک تاجر موفق تبدیل شوید، یادگیری آموزش حسابداری بسیار ضروری است.

2- آموزش حسابداری، ریاضیات عملی و تجاری شما را افزایش می‌دهد. زیرا محاسبه سود و زیان, حاشیه سود، محاسبه بهای تمام شده کالای فروش رفته و بطور کلی محاسبه نسبتهای مختلف در حسابداری مطمیناً توانایی محاسباتی هر فردی را افزایش می‌دهد .

3- به طور کلی یک حسابدار خوب می‌تواند یک مدیر خوب نیز باشد. او می‌تواند برنامه های خوبی برای شرکت انجام دهد. زیرا ضربان نبض کار مالی شرکت در دست اوست. کلیه ورودی و خروجی وجه نقد توسط وی ثبت می‌شود. بنابراین اگر آموزش حسابداری را یاد بگیرید، به راحتی می‌توانید کسب و کار خود را مدیریت کنید.

4- آموزش حسابداری به شما قدرت تخمین و مقایسه در مورد وضعیت مالی و درآمدی یک شرکت را می‌دهد. و می‌توانید با یادگیری مسایل حسابداری نحوه ایجاد یک ساختار موثر شرکتی را که با مشکل اقتصادی مواجه است، پیشنهاد دهید.

بهترین اساتید حسابداری چه روشهایی برای تدریس دارند؟


**با توجه به اینکه فردی که آموزش می‌دهد با قشرهای مختلفی از افراد سروکار دارد لذا بهترین استاد حسابداری باید در زمینه های روانشناسی نیز مطالعه داشته باشد تا بتواند به بهترین شیوه آموزش‌ها را ارایه دهد.

**هدف اصلی تدریس باید پیشرفت دانشجو یا فراگیر در نگرش نسبت به موضوع حسابداری باشد. روش موثر آموزش می‌تواند باعث ایجاد علاقه به حسابداری شود.

** بهترین اساتید حسابداری در تدریس و مثال‌های خود از معاملات تجاری محلی استفاده می‌کنند تا به راحتی برای دانش آموزان و دانشجویان قابل درک باشد. مانند معاملات خرید و فروش مغازه ‌های خیابانی. در واقع شروع از مثال ‌های ساده به پیچیده بهترین تکنیک در آموزش حسابداری است.

**در حسابداری، آموزش عملی معاملات تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است. یک استاد حسابداری خوب باید از آنچه در تجارت، بازرگانی و مالی اتفاق می افتد آگاه باشد تا بتواند آنها را به بهترین نحو به افراد منتقل کند.

استفاده از آموزش پروژه محور و به صورت عملی یکی از بهترین روش‌های تدریس است که استاد غفاری در آموزشگاه حصین حاسب با فایل ها و اسناد واقعی در قالب پروژه های واقعی آموزش می‌دهند.


دوره حضوری کارورزی حسابداری

بهترین اساتید حسابداری

 

1-برخی از اساتید برتر تهران

 

دانیال محجوب بهترین اساتید حسابداری-دانیال محجوب


آقای دانیال محجوب یکی از بهترین اساتید حسابداری تهران، فارغ التحصیل دوره کارشناسی و ارشد حسابداری واحد علوم و تحقیقات تهران هستند.

در دانشگاه‌های مختلفی سابقه تدریس دروس دانشگاهی حسابداری را دارند. در جامعه حسابداران رسمی ایران، در مرکز آموزش انجمن حسابداران خبره ایران و در شرکت‌ها و مراکز مختلف، تدریس استانداردهای حسابداری را داشتند.

آقای محجوب کتاب صورت های مالی نمونه بر اساس استانداردهای جدید را نوشته‌اند و مقالات زیادی را چاپ کردند که از جمله آن‌ها موارد زیر را می‌توان نام برد:

- مقاله‌ای تحت عنوان "ارزش افزوده اقتصادی و ایجاد ثروت" در روزنامه دنیای اقتصاد؛

- مقاله‌های منتشر شده در ماهنامه حسابدار تحت عنوان "انعطاف پذیری IFRS در ارایه صورت جریان های نقدی"، "سرمایه گذاری در املاک طبق پرتفوی شرکت های بیمه ای"، مقاله "الزام به ارایه صورت های تطبیق طبقIFRS "، و "دشواری ها و موانع تهیه صورت های مالی"؛

- مقاله چاپ شده در فصلنامه حسابدار رسمی تحت عنوان "نحوه عمل حسابداری در صورت نبود استاندارد حسابداری خاص".

خلاصه سوابق کاری دانیال محجوب


- در موسسه حسابرسی آروین پیام به سمت حسابرس؛

- سمت مدیر حسابرسی و IFRS در آزمون پرداز ایران مشهود ؛

- ارایه خدمات مشاوره مالی به شرکت های مختلف؛

- عضو کمیته حسابرسی شرکت های متعدد، همچنین عضو جامعه حسابداران رسمی ایران (حسابدار رسمی) و عضو کارگروه کارشناسی فنی و استانداردها جامعه حسابداران رسمی ایران؛

- نویسنده برگزیده مجله حسابدار در سال 1396-1395.

فرشید رستگار


فرشیدرستگار بهترین اساتید حسابداری

یکی از بهترین اساتید حسابداری تهران، فرشید رستگار است که وکیل و مشاور مالیاتی، مدرس مالیات و بنیان گذار موسسه آقای مالیات نخستین مرجع آموزش مالیات در ایران هستند.

ایشان مدرس رسمی جهاد دانشگاهی شریف، عضو کارگروه مرکز وکلای قوه قضاییه، مشاور مالیاتی معاونت حقوقی ریاست جمهوری، مشاور مالیاتی شرکت‌ها و اصناف مختلف، مدیر روزنامه دنیای اقتصاد، طراح و مدرس کارگاه های تخصصی مالیاتی، مدرس مالیاتی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان شرکت های خصوصی و... نیز بوده‌اند. همچنین دارای گواهی نامه جامع آموزش سخنوری و فن بیان، گواهی نامه قانون مالیات بر ارزش افزوده، گواهی نامه جامع قوانین و مقررات آموزش حسابداری و غیره نیز می‌باشند.

الهام تاجیک نیا


الهام تاجیک نیا-بهترین اساتید حسابداری

استاد تاجیک نیا دکتری حسابداری یکی دیگر از بهترین اساتید حسابداری تهران با سابقه‌ای درخشان هستند که در مقاطع مختلف تحصیلی، دانشگاه‌های مختلف و آموزشگاه‌های حسابداری تدریس داشتند و افراد کاربلدی را تحویل جامعه دادند. ایشان به عنوان مدرس دروس تخصصی حسابداری از سال 1388 تا به امروز، فعالیت کرده اند.

بیتا مشایخی


بیتا مشایخی دارای مدرک دکتری حسابداری دانشگاه تهران هستند. ایشان جزء بهترین اساتید حسابداری می‌باشند که تالیفات فراوانی داشتند. از جمله تالیفات ایشان می‌توان کتاب‌های "حسابرسی داخلی" ،"راهبری شرکتی: مفاهیم و مورد کاوی" و حسابداری بهای تمام شده را نام برد. همچنین ایشان کتاب‌های مختلفی از جمله کتاب اصول حسابداری 3 را با همکاری اساتید برتر حسابداری مانند ایرج نوروش ترجمه کرده‌اند. مقالات فراوانی در نشریات بین المللی و نشریات داخلی از خانم بیتا مشایخی به چاپ رسیده است. در همایش‌های داخلی و بین المللی فراوانی ارایه‌های ارزنده‌ای داشته اند.

دکتر بیتا مشایخی در کنار افتخارات و کسب جوایز در زمینه‌های مختلف،  8 سال نیز به عنوان عضو کمیته حسابرسی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، کارشناس ارشد مالی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی و عضو فعلی کمیته حسابرسی سایپا فعالیت کردند.

رزومه خانم دکتر بیتا مشایخی را می‌توانید در فایل پیوست زیر به‌طور مفصل تر ببینید.


دکتر بیتا مشایخی

برای مشاهده رزومه کلیک کنید

فایل های ضمیمه


<i
>

دسترسی دارید

ایرج نوروش


ایرج نوروش استاد حسابداری تهران

دکتر ایرج نوروش از جمله بهترین اساتید حسابداری هستند. در سال 1323 در تهران متولد شدند. به دلیل اهمیت حسابداری و بازار کار فراوان در این حوزه، رشته حسابداری را برای ادامه تحصیل انتخاب کردند. پس از پایان تحصیلات به مدت 35 سال به تدریس علوم حسابداری در دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران پرداختند. ایشان مقالات بسیاری را تالیف و ترجمه کردند. از جمله کتابهای تالیفی وی می توان "حسابداری دوایر و شعب"، "مجموعه سوالات زبان تخصصی حسابداری"، "مجموعه سوالات حسابداری مالی"، ترجمه کتاب اصول حسابداری 3، اصول حسابداری 2 و ... را نام برد.

خلاصه ای از برخی سوابق استاد نوروش به شرح زیر است:

- سابقه عضویت در انجمن حسابداری و جامعه حسابداران رسمی کشور، عضویت در انجمن علمی مدیریت ایران؛

- دارای سابقه مدیریت مالی شرکت جانسون؛

- مشاور مدیر عامل مرکز حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان؛

- فعالیت به عنوان مشاور شرکت کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران، همچنین مشاور بورس اوراق بهادار تهران و... .

بخشی از رزومه دکتر ایرج نوروش را می‌توانید در فایل پیوست زیر ببینید.


دکتر ایرج نوروش

برای مشاهده رزومه کلیک کنید

فایل های ضمیمه


<i
>

دسترسی دارید

علی رحمانی


علی رحمانی

استادعلی رحمانی اولین مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران  از موسسین و نخستین رییس انجمن حسابرسان داخلی ایران، و عضو هییت علمی (استاد تمام) حسابداری و معاون اداری و مالی دانشگاه الزهرا، از دانشگاهیان سرشناس حسابداری ایران است. از سوابق او می‌توان مشاور سرمایه‌گذاری، کارشناس رسمی دادگستری (حسابداری و حسابرسی) و تدریس در دانشگاه را نام برد. در سال 82 جایزه پژوهشگر برتر دکتری دانشگاه علامه طباطبایی را کسب کرد. در سال 88 نیز پژوهشگر منتخب گروه حسابداری دانشگاه الزهرا شد. تالیف مقالات علمی-پژوهشی، علمی-ترویجی فراوانی نیز در مجلات دانشگاهی داشته‌اند.

2- برخی از بهترین اساتید حسابداری اصفهان

 

محسن دستگیر


محسن دستگیر استاد تمام

یکی از بهترین اساتید حسابداری اصفهان آقای محسن دستگیر دکتری حسابداری و مدیریت مالی هستند که محل خدمت ایشان دانشگاه شهید چمران  اهواز بود. ایشان اکنون در دانشگاه‌های مختلف اصفهان تدریس می‌کنند و عضو هییت علمی دانشگاه خوراسگان اصفهان هستند. استاد دستگیر بعد از دکتر محمد نمازی دومین استاد تمام حسابداری ایران می‌باشند. از جمله مقالات منتشر شده وی در مجلات علمی؛ حسابداری ساختگی و رسوایی های آمریکایی، چرا به استاندارد های حسابداری نیازمندیم، مدیریت مبتنی بر ارزش، اختیارات سرمایه گذاری در دارایی های سرمایه‌ای و... را می‌توان نام برد.

مقالات بسیاری در کنفرانس های داخلی و همچنین زورنالهای تخصصی ارایه داده اند که شرح عناوین آنها را از سایت civilica.com نیز می‌توانید ببینید.

فرزانه غفاری


خانم فرزانه غفاری یکی دیگر از بهترین اساتید حسابداری اصفهان هستند که بیش از 25 سال کار امور مالی و مالیاتی شرکت ها را انجام می‌دهند و به حسابدارها کمک میکنند تا مرحله مدیر مالی شدن ارتقاء پیدا کنند. ایشان معتقدند که حسابداری یک رشته فنی است که باید به صورت عملی کار کنید. عملی به این معنا نیست که صرفا بتوانید روی نرم افزارهای حسابداری کار کنید بلکه باید بتوانید فرآیند یک شرکت را در قالب اسناد و مدارک پیاده سازی کنید. ایشان به عنوان یکی از بهترین اساتید حسابداری اصفهان و تهران با آموزش‌های عملی در کنار شما هستند تا شما را به نتیجه دلخواه تان که ارتقا سمت شغلی یا ورود به بازار کار هست برسونند.

رزومه فرزانه غفاری را می‌توانید در فایل پیوست زیر ببینید.


فرزانه غفاری

برای مشاهده رزومه کلیک کنید

فایل های ضمیمه


<i
>

دسترسی دارید

 عباس هاشمی


دکتر سید عباس هاشمی از جمله بهترین اساتید حسابداری اصفهان؛ دکتری تخصصی حسابداری از دانشگاه تهران، عضو هییت علمی  دانشگاه اصفهان و سال ها تدریس و پژوهش در مراکز علمی معتبر کشور را در کارنامه خود دارد. علاوه براین، سمت های نایب رییس هیات مدیره شرکت قند نقش جهان، مدیرعامل شرکت تجارت کوشش سپاهان و عضو هیات رییسه شرکت های ایثارگران یادگار، ارزش آفرینان یکتا و حمل و نقل ایثارگران را بر عهده داشته است.

مجید هاشمی


دکتر مجید هاشمی عضو هیات علمی موسسه راغب اصفهانی هستند. ایشان سمت مدیر گروه حسابداری موسسه راغب اصفهانی و مدیر مالی اداری این موسسه را نیز داشته‌اند. عضو بنیاد ملی نخبگان ایران و رتبه دوم فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد بودند. مقالات علمی، پژوهشی بسیاری نظیر "تاثیر قابلیت مقایسه صورتهای مالی بر نوسانات ویژه بازده سهام"، " تاثیر اطمینان بیش از حد مدیریتی بر اجتناب مالیاتی" و... دارند.

ناصر ایزدی نیا


دکتر ایزدی نیا دارای مدرک دکتری حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی، دانشیار حسابداری،گروه حسابداری،دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان هستند. از ایشان مقالات متعددی در حوزه های حسابداری در مجلات داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

وی مدیر مسیول فصلنامه پژوهش های حسابداری مالی و سردبیر این فصلنامه هستند.

شادمان امینی


یکی دیگر از اساتید برتر اصفهان، آقای شادمان امینی فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه اصفهان در سال 1371 است.

از سوابق کاری ایشان موارد زیر را می‌توان اشاره نمود:

- سمت مدیر مالی در شرکت‌های مختلف از جمله شرکت ریسندگی و قرقره نخ تاب اصفهان، شرکت احرار سپاهان، شرکت پیمان صنعت، شرکت رهنورد و ... ؛

- حسابرس، ارایه کننده خدمات مالی و طراحی سیستم در موسسه حسابرسی بورس (آقای مرتضی میرشمس شهشهانی)؛

- معاونت اقتصادی در شرکت سرمایه گذاری توسعه سپاهان؛

- کارشناس رسمی دادگستری در رشته حسابداری و حسابرسی؛

- نماینده اتاق بازرگانی در هییتهای حل اختلاف مالیاتی اصفهان؛

- نایب ریس انجمن مدیران مالی اصفهان؛

- برگزاری سمینارها و کلاسهای آموزشی متعدد؛

- مشاورمالیاتی شرکت‌ها در اصفهان، تهران، مشهد، قشم و … ؛

- عضو کمیسیون بهبود فضای کسب و کار و کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان.

فاطمه هادلوند


دکتر فاطمه هادلوند دکتری تخصصی حسابداری و مدرس دانشگاه، رییس هیات مدیره شرکت الیاف ترمه، دبیر کل و عضو هیات مدیره انجمن مدیران مالی حرفه ای ایران، عضو انجمن حسابداران خبره ایران و انجمن مدیران مالی اصفهان هستند.

خلاصه ای از سوابق ایشان موارد زیر را می‌توان نام برد:

_ سابقه بیش از 18 سال حسابداری مدیریت مالی و مالیاتی؛

_ 10 سال سابقه‌ی حضور در هیات های حل اختلاف مالیاتی به عنوان نماینده ی اتاق بازرگانی؛

_عضو سابق هیات مدیره شرکت نسوز آذر (سهامی عام)؛

- عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران با آلمان، عمان و کره؛

- و ... .

بهترین استاد حسابداری در ایران


استاد علی ثقفی-استاد تمام حسابداری

علی ثقفی که در سال 1323 در خانواده‌ای فرهنگی در قزوین به دنیا آمد، یکی از بهترین اساتید حسابداری ایران است. به عنوان بنیان‌گذار و نخستین رییس انجمن حسابداری ایران است. رییس دانشکده حسابداری و علوم مالی دانشگاه علامه طباطبایی بوده‌اند. به عنوان نخستین دبیرکل جامعه حسابداران رسمی ایران فعالیت داشتند، همچنین نخستین دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران هستند.

استاد علی ثقفی را به خاطر بنیان‌گذاری دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری و راه‌اندازی مجلات دانشگاهی حسابداری «آفریننده مکتب نظری حسابداری در ایران» می‌دانند.

ایشان رییس سابق دانشکده حسابداری و علوم مالی دانشگاه صنعت نفت (1373-1371)، رییس اسبق دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی (1387-1383)، عضو هییت علمی گروه حسابداری دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی (از 1377 تا کنون) و از سرشناس‌ترین دانشگاهیان حسابداری ایران در چهار دهه گذشته ‌است.

خلاصه ای از تدریس وی در دانشگاه


- استخدام در دانشگاه میزوری (یکی از دانشگاه ‌های ایالات متحده آمریکا) به عنوان استادیار (سال 1356). در آن جا، سه سال به تدریس دروس حسابرسی، حسابداری پیشرفته و اصول حسابداری پرداخت؛

- در سال 59 پس از بازگشت به ایران در دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده حسابداری دانشگاه صنعت نفت و موسسه عالی بازرگانی به تدریس مشغول شد؛

- سال 60 با انقلاب فرهنگی و تعطیلی دانشگاه‌ها، وارد وزارت بازرگانی شد. پس از مدتی، عضو هییت مدیره سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منصوب شدند؛ با بازگشایی دانشگاه‌ها به تدریس در دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران، علامه طباطبایی، و دانشگاه‌ای مطرح دیگر ادامه دادند. و در سال 1377 به عضویت هییت علمی دانشگاه علامه طباطبایی درآمدند؛

علی ثقفی پس از سه دهه تدریس در دانشگاه‌های ایران در مرداد 1392 جلد اول کتاب «نظریه‌های حسابداری» خود را منتشر کرد. این نخستین کتاب نظریه حسابداری است که توسط یک دانشمند ایرانی تالیف شده‌است. ایشان خدمات تالیفی فراوان دیگری نیز داشته اند که بحث آن در این مقاله نمی گنجد.

دکتر محمد نمازی


استاد محمد نمازی متولد شیراز، استاد تمام (پروفسور) حسابداری هستند.

دکتری حسابداری خود را از دانشگاه لینکن نبراسکا (ایالات متحده آمریکا) اخذ کردند. در سال 91 موفق به دریافت جایزه ملی علامه طباطبایی از رییس‌جمهوری ایران شد. تالیفات مختلفی از جمله تالیف کتاب حسابداری مسیولیت‌پذیری، تحقیقات تجربی در حسابداری و ... داشته‌اند. تالیف بیش از 120 عنوان مقاله منتشر در مجلات داخلی و خارجی از استاد نمازی موجود است.

خلاصه‌ای از اقدامات ایشان موارد زیر را می‌توان شمرد:

- رییس گروه حسابداری و همچنین رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز؛

- سرپرست دوره دکتری حسابداری دانشگاه تربیت مدرس؛

- ریاست کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته رفاه، مسکن و ... دانشگاه شیراز همچنین رییس کمیته حسابداری سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها؛

- عضو هییت تحریریه چند مجله دانشگاهی حسابداری در ایران؛

- معاون مالی و اداری دانشگاه شیراز (دو بار)؛

- و ... .

سایر اساتید برتر تهران


قطعا تعداد اساتید حسابداری برتر و افرادی که در این حوزه فعالیت‌های مفیدی داشتند زیاد است که ذکر رزومه تمام آن‌ها در حوصله این مقاله نمی‌گنجد لذا در زیر به نام تعدادی از آن‌ها بسنده می‌کنیم.

یحیی حساس یگانه؛

جعفر باباجانی؛

جواد شکرخواه؛

موسی بزرگ اصل؛

قاسم بولو؛

محمد هاشم بت شکن؛

محمد جواد سلیمی؛

فرخ برزیده؛

ساسان مهرانی؛

محمد علی آقایی؛

حسین اعتمادی؛

احمد بدری؛

میثم حاجی محمدی.


بهترین دانشگاه های حسابداری ایران

راه کارهایی برای تبدیل شدن به بهترین استاد حسابداری


راهکار برای تبدیل شدن به بهترین استادحسابداری-مدرس حسابداری

- برخورداری از انگیزه و علاقه لازم در تدریس؛

- صبوری و پشتکار در برخورد با حل مسایل مختلف؛

- طرح سوال در حوزه های مختلف حسابداری و تلاش برای دستیابی به بهترین جواب و ارایه راهکار؛

- استفاده از تجربیات دیگر اساتید برجسته ایران؛

- آشنایی کامل با تغییراتی که در زمینه ‌های حسابداری از ابتدا تا کنون وجود داشته؛

- اگر فراگیری در کلاس درس مزاحم است یا اختلال در روند آموزش ایجاد می‌کند، اولین وظیفه بهترین استاد حسابداری این است که تا حد امکان مشکل او را حل کند زیرا آن فرد می‌تواند برای کل کلاس مشکل ایجاد کند؛

- بهترین استاد حسابداری باید بتواند در تدریس خود مباحث مختلف حسابداری را بهم مرتبط کند.

سخن آخر


در این مقاله سوابق تعدادی از بهترین اساتید حسابداری اصفهان و تهران را ذکر کردیم. همواره به خاطر داشته باشید که یک معلم حسابداری خوب باید قبل از شروع کلاس، تیوری و سوال عملی مباحث حسابداری را خودش یاد بگیرد. او باید تمام مفاهیم دشوار را به شکل ساده تبدیل کند. در واقع ایجاد محیط مناسب برای یادگیری حسابداری برای کسب نتیجه از آموزش حسابداری بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: 

بهترین دوره حسابداری بازار کار

دانلود نسخه PDF مقاله

نظرات خود را ثبت نمایید