5 لپ تاپ مناسب برای خرید لپ تاپ حسابداری

تاریخ انتشار: 1401/12/09

5 لپ تاپ مناسب برای خرید لپ تاپ حسابداری

امروز ما قصد داریم به صورت جامع و کامل به خرید لپ تاپ حسابداری بپردازیم. شما به عنوان یک حسابدار خبره و یا کسی که به تازگی وارد حسابداری شده‌اید، به مطالعه این مقاله بسیار نیاز خواهید داشت. از طرفی توجه داشته باشید که خرید لپ تاپ حسابداری یک کار ساده نیست، اما شما با مطالعه این مقاله به سادگی آن را انجام خواهد داد. چرا که ما شما را به بهترین فروشنده با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی وصل خواهیم کرد.

قبل از خرید لپ تاپ حسابداری باید به این نکته توجه داشته باشید که اختلاف قیمت 100 تا 400 هزار تومانی در خرید لپ تاپ را خیلی برای خود بزرگ نکنید. چرا که ممکن است که این اختلاف قیمت به دلیل نوع گارانتی و خدمات پس از فروش آن باشد. بهتر است که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و نکاتی که برای شما عرض می‌شود را به خوبی بررسی کنید.

توجه


به این نکته دقت کنید که یک لپ تاپ حرفه‌‌ای برای حسابداری، شاید برای کار گرافیکی و یا کار مهندسی مناسب نباشد. در نتیجه سعی کنید که تخصصی خرید کنید.

در صورتی که در مورد یک مدل خاص از لپ تاپ سوالی داشتید و یا انتخاب و خرید لپ تاپ حسابداری برای شما سخت بود. می‌توانید شرایط و بودجه خود را در زیر همین پست برای ما کامنت کنید تا ما برای شما بهترین برنامه ریزی را داشته باشیم. شما هر آنچه که برای خرید لپ تاپ حسابداری لازم داشته باشید در این مقاله فرا خواهید گرفت. ما به بررسی 5 لپ تاپ ارزان برای شروع حسابداری خواهیم پرداخت . از طرفی برای شما بررسی نرم افزار نیز خواهیم داشت.

خرید لپ تاپ استوک برای حسابداری


معمولا زمانی که صحبت از خرید لپ تاپ حسابداری می‌شود، اولین پیشنهاد افراد خرید لپ تاپ استوک برای حسابداری می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید که خرید لپ تاپ حسابداری به صورت استوک و یا دست دوم کار به شدت حساس و ریسکی می‌باشد. دلیل آن نیز این است که تست سلامت لپ تاپ حسابداری کار هر کسی نیست. در وهله اول شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که خرید لپ تاپ استوک حسابداری حتی برای متخصصین این حوزه نیز بسیار سخت است. شما باید مطمین شوید که دستگاه شما تست سلامت خود را گذرانده باشد.

از طرفی صرفا این که شما از یک حسابدار لپ تاپ بخرید، خرید لپ تاپ نیست. به این موضوع توجه داشته باشید که خرید لپ تاپ حسابداری بر اساس ویژگی‌ و امکانات آن تعریف می‌شود و نه بر اساس فردی که از آن استفاده می‌کند و یا مغازه‌ای که آن را به فروش می‌رساند. توجه داشته باشید که تحقیق شما برای خرید لپ تاپ حسابداری به هر میزان که بیشتر باشد، قطعا دقت شما برای انجام امور حسابداری نیز بیشتر خواهد بود. از طرفی شما باید به نسخه‌های جدید نرم افزارهای حسابداری نیز توجه داشته باشید.

ممکن است که یک لپ تاپ حسابداری تا پارسال انتخاب مناسبی برای شما بوده باشد، اما امثال دیگر انتخاب مناسبی نیست. چرا که لپ تاپ شما توانایی کار کردن با نسخه به روز نرم افزار هلو، سپیدار و... شما را ندارد. قبل از خرید لپ تاپ حسابداری بهتر است که یک نیم نگاه به بخش آموزش نرم افزارهای حسابداری داشته باشید. این کار به شما یک دید مناسب برای خرید لپ تاپ حسابداری خواهد داد. تمام تلاش مجموعه حصین حاسب بر این است که شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید لپ تاپ حسابداری استوک

 

مهمترین ویژگی‌های یک لپ تاپ حسابداری چیست؟


ما در این بخش به شما نکاتی را در مورد ویژگی‌های یک لپ تاپ حسابداری خواهیم گفت. ممکن است که شما با مطالعه دقیق این بخش نیازی به خرید لپ تاپ حسابداری نداشته باشید. چرا که متوجه می‌شوید با آپدیت سخت افزاری لپ تاپ خود می‌توانید به صورت کامل نرم ‌افزارهای حسابداری خود را راه اندازی کنید و با سرعت بالا کار کنید. توجه داشته باشید که شما به عنوان یک حسابدار برای به روز رسانی قطعات سخت افزاری سیستم خود نباید به هر مغازه‌ای اعتماد کنید.

از طرفی قبل از انجام هر کاری نیز باید از کلیه اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. توجه داشته باشید که این کار برای شما بسیار ضروری و مهم خواهد بود. چرا که اگر به هر دلیل به اطلاعات اصلی شما آسیبی وارد شد، شما توانایی باز گردانی آن را داشته باشید. در این مسیر ما در کنار شما خواهیم بود و به شما نکات لازم را آموزش خواهیم داد. خرید لپ تاپ حسابداری با حصین حاسب کار سختی نخواهد بود.

انتخاب CPU مناسب در خرید لپ تاپ حسابداری بسیار مهم است


معمولا یکی از اشتباهاتی که افراد در خرید لپ تاپ حسابداری انجام می‌دهند، فکر می‌کنند که پردازنده آن مهم نیست. از طرف مقابل نیز برخی از افراد اولویت اول خود را پردازنده قرار می‌دهند. به صورت کلی باید توجه داشته باشید که بررسی پردازنده در خرید لپ تاپ حسابداری یکی از اولویت‌های متوسط شما خواهد بود. شما اگر بتوانید لپ‌تاپی خرید کنید که پردازنده آن از نسل Core I 3 و بالاتر باشد، نیاز شما را تامین خواهد کرد. برخی از افراد اعتقاد دارند که برای خرید لپ تاپ حسابداری می‌توان از پردازنده نسل سلرون و پنتیوم نیز استفاده کرد.

اگر شما قصد استفاده از نسل قدیمی نرم افزارهای حسابداری را دارید و قرار است که برای یک کسب و کار کوچک متوسط حسابداری کنید، می‌توان به این گزینه فکر کرد. اما اگر قرار است که برای یک شرکت قابل توجه و بزرگ اقدام به حسابداری کنید و از طرفی حجم امور مالی شما بالا است بهتر است که از سیستمی با قدرت پردازش بالا استفاده کنید. توجه داشته باشید که در غیر این صورت سرعت کار شما اندکی پایین خواهد آمد و زمان برای شما در حسابداری یک عامل مهم و قابل توجه می‌باشد.

خرید لپ تاپ حسابداری - لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R465FA-EB028


ما در این بخش به شما یک پیشنهاد خرید لپ تاپ حسابداری از یک برند شناخته شده و با کیفیت را می‌دهیم. به این نکته توجه داشته باشید که خرید این لپ تاپ 14 اینچی ایسوس می‌تواند تا حد زیادی نیاز شما به خرید لپ تاپ حسابداری را برطرف کند. سر پردازند این محصول Core I 3 می‌باشد. در این صورت شما برای انجام محاسبات و استفاده از نرم‌ افزارهای خود مشکلی نخواهید داشت. از طرفی دیگر ویژگی‌های آن نیز برای استفاده یک حسابدار مناسب است.

از جمله مهمترین ویژگی‌های آن می‌تواند به کیفیت و دقت صفحه نمایش آن اشاره کرد. معمولا یک حسابدار مدت زمان طولانی مشغول استفاده از لپ تاپ خود می‌باشد. در این صورت شما باید از سلامت چشم خود اطمینان داشته باشید. یک حسابدار معمولا لپ تاپ خود را همیشه با خود دارد در نتیجه وزن آن برای حمل نقل نیز باید مناسب باشد. در نهایت یکی از مهمترین عوامل در خرید لپ تاپ حسابداری قیمت آن است.

قیمت این لپ تاپ حسابداری در حدود 10 تا 11 میلیون تومان می‌باشد. با توجه به امکاناتی که این لپ تاپ دارد، می‌توان گفت که قیمت آن بسیار مناسب است. از طرفی هزینه 10 تا 12 میلیون تومان برای یک حسابدار هزینه بالایی نخواهد بود. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم حصین حاسب حسابدارانی که از این لپ تاپ استفاده کرده‌اند، راضی بوده و نیاز آن ها را بر طرف ساخته است.

آیا کارت گرافیک در خرید لپ تاپ حسابداری مهم است؟


معمولا یکی از پارامترهایی که افراد در زمان خرید لپ تاپ به آن بسیار دقت می‌کنند، کارت گرافیک است. برای خرید لپ تاپ حسابداری می‌توان گفت که کارت گرافیک نقش مهمی ندارد. اگر قرار بود که شما لپ تاپ گیمینگ و یا لپ تاپ مهندسی استفاده کنید، ممکن بود که این گزینه برای شما مهم باشد. اما شما برای نصب انواع نرم افزارهای حسابداری مانند هلو، سپیدار و ... نیاز به کارت گرافیک بالا برای لپ تاپ نخواهد داشت.

شما به عنوان یک حسابدار باید برای خرید لپ تاپ حسابداری هوشمندانه عمل کنید. برخی از تبلیغات ممکن است که به شما بگویید که کارت گرافیک روی تصاویر خروجی شما تاثیر می‌گذارد، در نتیجه روی دقت شما نیز تاثیر می‌گذارد. با توجه به این نکته باید برای خرید لپ تاپ حسابداری باید از کارت گرافیک بالا استفاده کنید.

این موضوع به صورت کامل از نظر ما رد می‌شود. شما برای تولید و بررسی یک فاکتور نیازی به تصاویر با کیفیت نخواهید داشت بلکه نیاز به یک رم پر قدرت خواهید داشت که در ادامه به بررسی دقیق این موضوع خواهیم پرداخت. یک حسابدار باهوش هزینه‌ای که قرار است برای لپ تاپ حسابداری خود کند را مدیریت خواهد کرد.

آیا کارت گرافیک در خرید لپ تاپ حسابداری مهم است؟

بهترین لپ تاپ با قیمت 10 میلیون تومان – لپ تاپ مخصوص کارهای حسابداری


با توجه به نکته قبلی که در این مقاله به آن اشاره کردیم، ما قصد داریم که به شما یک لپ تاپ بسیار با کیفیت معرفی کنیم. لپ تاپی که کارت گرافیک ندارد اما کیفیت بسیار مناسبی  برای انجام کارهای حسابداری دارد. پیشنهاد ما به شما لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 14IGL05 خواهد بود. این لپ تاپ قیمت بسیار مناسبی نیز دارد، قیمت این لپ تاپ زیر 10 میلیون تومان است. با توجه به امکاناتی که دارد می‌تواند یک گزینه بسیار جذاب برای انجام امور حسابداری شما باشد.

توجه داشته باشید که این لپ تاپ 14 اینچی حتی برای سخت‌ترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی نیز می‌تواند یک گزینه بسیار خوب باشد. حال ممکن است که شما بخواهید سرعت آن را بیشتر افزایش دهید. در این صورت پیشنهاد ما به شما این است که از یک حافظه جانبی SSD  استفاده کنید. در این صورت برای خرید لپ تاپ حسابداری خود هزینه بسیار زیادی نکرده‌اید. از طرفی نیاز شما نیز به صورت کامل تامین شده است.

خوشبختانه نرم افزارهای حسابداری نیاز به یک سیستم بسیار گران و سنگین ندارند و شما با یک لپ تاپ معمولی نیز می‌توانید کار خود انجام دهید. دقت داشته باشید که مهم مهارت شما به عنوان یک حسابدار است و نه لپ تاپ شما. با توجه به این نکته به شما پیشنهاد می‌دهم که از « دوره آنلاین آموزش حسابداری جامع شرکتها » دیدن کنید. شما می‌توانید دانش حسابداری خود را با این مجموعه آموزشی محک بزنید.

حافظه رم لپ تاپ مهمترین نکته در خرید لپ تاپ حسابداری می‌باشد


قرار است در این بخش مهمترین عامل در خرید لپ تاپ حسابداری را به شما معرفی کنیم. شما به عنوان یک حسابدار ممکن است که نیاز داشته باشید که در یک زمان واحد چندین نرم افزار حسابداری را باز کنید. از طرفی ممکن است که چندین سند مالی خود را نیز بررسی کنید. جا به جایی شما در بین این نرم افزارها و صفحات قرار است که با سرعت بسیار بالایی انجام شود. زمانی که شما به بررسی این نکات می‌پردازید، متوجه می‌شود که حافظه رم شما به شدت در خرید لپ تاپ مهم است.

حافظه رم وظیفه دارد که اطلاعات و داده‌ها را در حافظه کوتاه مدت خود ذخیره کند. در این صورت زمانی که قرار است شما چند نرم افزار حسابداری و یا سند مالی را بررسی کنید. نیاز شما به حافظه رم بسیار حیاتی خواهید شد. به صورت کلی شما برای خرید لپ تاپ حسابداری بهتر است به سراغ گزینه‌هایی بروید که حافظه جانبی آن‌ها در حدود 4 تا 8 می‌باشد. البته با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی این عدد بسیار بالا نخواهد بود. در نتیجه شما با یک هزینه مناسب می‌توانید اقدام به خرید لپ تاپ حسابداری کنید.

سعی کنید در زمان خرید لپ تاپ حسابداری هر لپ تاپ را با دو اولویت ضروری  و اولویت معمولی بررسی کنید. سعی کنید اولویت اصلی خود را حافظه رم قرار دهید و اولویت معمولی خود را دیگر امور قرار دهید. توجه داشته باشید که این انتخاب شما با این کار بسیار ساده خواهد بود. در صورتی که برای خرید لپ تاپ حسابداری یک نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید در بخش‌ کامنت‌های این مقاله با مطرح کنید. ما در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم داد. در نهایت به هر میزان که حافظه رم شما بیشتر باشد، سرعت و دقت انجام امور حسابداری شما افزایش خواهد یافت.

لپ تاپ لنوو برای حسابداری - لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3-KAC


شما با مطالعه بخش قبل متوجه شدید که گرافیک بالا از اهمیت بسیار بالایی در خرید لپ تاپ حسابداری دارد. این لپ تاپ به نسبت ویژگی‌‌های فنی که دارد، قیمت بسیار مناسبی دارد. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که حافظه رم این دستگاه 8 می‌باشد. این مقدار حافظه رم برای خرید لپ تاپ بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود. نوع حافظه رم آن نیز DDR4 می‌باشد. این موضوع به این معنی است که یک شرکت معتبر اقدام به تولید و ساخت این حافظه رم کرده است .

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ لنوو باید به اندازه صفحه نمایش و کیفیت صفحه نمایش اشاره کرد. یک و نیم اینچ بزرگتر نیز در انجام امور حسابداری می‌توانید برای شما بسیار جذاب باشد. دیگر مشخصات این لپ تاپ می‌توان به وزن مناسب آن اشاره کرد. در این صورت شما برای حمل نقل لپ تاپ حسابداری خود مشکلی نخواهید داشت. از طرفی توجه داشته بشاید که این لپ تاپ بدون حافظه گرافیکی مجزا می‌باشد. این موضوع روی قیمت مناسب آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

برای خرید لپ تاپ حسابداری شما باید به باتری آن نیز توجه داشته باشید. باتری دو سلولی این لپ تاپ مدت زمان مناسبی برای انجام امور حسابداری شما ذخیره خواهد کرد. به صورت میانگین دو تا چهار ساعت مدت زمان شارژ دهی برای یک لپ تاپ میان رده عدد مناسبی است. سعی کنید برای خرید لپ تاپ حسابداری قابلیت صفحه نمایش مات نیز توجه داشته باشید. در این صورت هم چشم شما سلامت بهتری خواهد داشت و هم تا حدودی امنیت کار شما افزایش پیدا خواهد کرد. چشم شما به هر میزان که کمتر خسته شود تمرکز شما افزایش خواهد یافت.

صفحه نمایش مناسب برای حسابدارها یک امتیاز بسیار عالی محسوب می‌شود


اندازه صفحه نمایش و نوع صفحه نمایش در خرید لپ تاپ حسابداری می‌تواند یک موضوع سلیقه‌ای باشد. به عنوان مثال ممکن است که شما فاکتور‌هایی با جزییات بسیار زیاد داشته باشید. از طرفی شما نیاز به بررسی ویژگی‌های اسناد مالی متفاوت نیز داشته باشید. زمانی که شما دقت کار خود را می‌خواهید افزایش دهید. در این صورت برای خرید لپ تاپ حسابداری خود باید از صفحه نمایش 15 تا 17 اینچ استفاده کنید. اما در این میان شما یک چالش خواهید داشت و آن وزن لپ تاپ است. زمانی که اندازه صفحه نمایش شما بزرگ شود، وزن آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

چالش بعدی شما پیدا کردن کیف مناسب برای حمل و نقل آن است. اگر قرار است که لپ تاپ خود را به صورت مداوم جا به جا کنید. به این نکته باید توجه ویژه داشته باشید. اگر قرار است شما برای خرید لپ تاپ حسابداری در اداره اقدام کنید. شرایط شما اندکی متفاوت خواهد شد، چرا که قرار است مکان آن ثابت باشد. اما به صورت کلی امروزه یک لپ تاپ حسابداری با اندازه 14 تا 15 اینچ یک لپ مناسب محسوب می‌شود. در نهایت شما باید برای کیفیت صفحه نمایش به دو نکته توجه داشته باشید.

اولین نکته این است که صفحه نمایش شما براق است و یا مات. اگر صفحه نمایش شما براق باشد، شما تصویر خود و دیگران را درون صفحه آن مشاهده خواهید کرد. در این صورت کاملا طبیعی است که تمرکز کافی نداشته باشید. البته باید توجه داشته باشید که صفحه نمایش براق برای کار کردن در برخی دفاتر با توجه به نور کمی که دارند، مفید نیز است. اما پیشنهاد ما برای خرید لپ تاپ حسابداری این است که صفحه نمایش ما مات باشد. در این صورت چشم شما خسته نمی‌شود، بازتاب زیادی ندارد و در نهایت کیفیت آن نیز برای شما بیشتر خواهد بود.

خرید لپ تاپ حسابداری با صحفه نمایش مناسب

لپ تاپ ایسوس مناسب حسابداری - لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل X712EQ-AU112


اگر بخواهیم به شما لپ تاپی را پیشنهاد کنیم که تمام ویژگی‌های مد نظر ما را داشته باشد. باید لپ تاپ ایسوس مدل X712EQ-AU112 را پیشنهاد کنیم. معمولا اداره‌ها و شرکت‌های بزرگ برای خرید لپ تاپ حسابداری خود از این مدل بسیار استقبال می‌کنند. اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ بسیار مناسب و با کیفیت خواهد بود. از طرفی زمانی که شما قرار است برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید، سیستم خنک کننده بسیار مناسبی خواهد داشت. حافظه رم آن 8 می‌باشد که این ویژگی مورد نیاز شما خواهد بود.

معمولا تمام امکانات مورد نیاز شما برای انجام امور حسابداری را این لپ تاپ خواهد داشت. از طرفی اگر شما قرار باشد که امور مالیاتی شرکت و یا سازمان خود را نیز سازماندهی کنید، این لپ تاپ بسیار برای شما مناسب خواهد بود. از طرفی با توجه به نکات عرض شده به شما پیشنهاد می‌کنم برای افزایش دانش خود در حوزه مالیات « آموزش آنلاین مشاوران مالیاتی » استفاده کنید و دانش خود را کامل کنید. توجه داشته باشید که دانش به روز یک حسابدار از مدل لپ تاپ او مهمتر خواهد بود. در نتیجه سعی کنید روی این نکته سرمایه گذاری مناسبی داشته باشید.

انتخاب بهترین صفحه کلید و یک فضای ذخیره سازی مناسب آخرین نکته در خرید لپ تاپ حسابداری می‌باشد


اگر شما اندکی با حسابداری آشنایی داشته باشید، می‌دانید که حسابداران به اندازه زیادی نیاز به تایپ کردن دارند. باید فاصله بین حروف و اعداد در صفحه کلید شما مناسب باشد. از طرفی چیدمان صفحه کلید شما نیز می‌تواند روی افزایش بازدهی شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که شما برای خرید لپ تاپ باید صفحه کلید آن را به دقت بررسی کنید و ببیند که آیا به استفاده از آن عادت دارید و یا خیر.

به هر میزان که صفحه کلید شما صدایی کمتری داشته باشد، در این صورت میزان رضایت شما برای استفاده از آن افزایش خواهد یافت. از طرفی تمرکز شما نیز بهتر حفظ خواهد شود. بهتر است که از صفحه کلید‌هایی که نور پس زمینه اکتیو دارند، استفاده نکنید. این موضوع می‌تواند روی تمرکز شما تاثیر منفی بگذارد.

اخرین نکته‌ای که شما در خرید لپ تاپ حسابداری باید به آن توجه داشته باشید، این است که فضای ذخیره سازی شما چه میزان است و چه نوعی دارد. شما به عنوان یک حسابدار نیاز به ذخیره سازی اسناد مالی خواهید داشت. اسناد مالی فضای زیادی از حافظه شما اشغال نخواهند کرد، در این صورت فضای 256 تا 512 گیگابایت یک مقدار مناسب محسوب می‌شود. اما برای افزایش سرعت دستگاه شما باید نوع حافظه آن SSD باشد. دقت داشته باشید که این موضوع در خرید لپ تاپ حسابداری شما حتما مورد توجه باشد.

خرید لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515EP-BQ222


آخرین پیشنهاد لپ تاپ ما به شما لپ تاپی است که تمام ویژگی‌های مد نظر ما را دارد. قیمت آن نیز بسیار مناسب است و در حدود 18 تا 20 میلیون تومان می‌باشد. در صورتی که شما بخواهید هزینه کمتری کنید، می‌توانید از دیجی کالا و یا سرای ایرانی به صورت اقساطی بلند مدت تهیه کنید. این لپ تاپ کیفیت بسیار بالایی در تولید و ساخت دارد. از طرفی حافظه ذخیره سازی مناسب و نوع کیبورد جذاب توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

اگر بخواهیم نیم نگاهی به صورت کوتاه به مشخصات این دستگاه داشته باشیم. باید بگوییم که وزن آن در حدود 1.8 کیلوگرم است که بسیار سبک محسوب می‌شود. پردازنده آن Core I 5  است و حافظه رم آن نیز 8 می‌باشد. فضای ذخیره سازی آن نیز 512 است که یک فضای بسیار عالی برای امور حسابداری می‌باشد. کیفیت صفحه نمایش آن نیز قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 3 دوره آموزشی زیر 5 میلیون با درآمد بالای 30 میلیون

دانلود نسخه PDF مقاله

نظرات خود را ثبت نمایید