همایش سراسری ایثارگران سازمان امور مالیاتی برگزار شد

تاریخ انتشار: 1402/12/22

همایش سراسری ایثارگران سازمان امور مالیاتی برگزار شد

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر سبحانیان، رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در این همایش که در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان در 20 اسفند سال جاری برگزار شد، اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی باید آنچه را تکلیف است نسبت به خانواده معزز شهدا ادا کند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخاب و انتصاب افراد در سطوح مختلف تلاش می‌کنیم شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری را سرلوحه امور قرار دهیم، بیان داشت: خانواده بزرگ نظام مالیاتی ظرفیت‌های زیادی دارد که باید سازوکار شناخت این ظرفیت‌ها و انتصاب افراد نخبه و برتر را طراحی و عملیاتی نماییم.
رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه افزود: اگر این سازوکار فراهم شود مسلما بخش قابل توجهی از کارکنان ایثارگر و خانواده معزز شهدا جزو نفرات برتر و برگزیده خواهند بود. 
وی با اشاره به اینکه هیچ ظرفیت قانونی متعلق به ایثارگران نباید در سازمان مغفول و روی زمین مانده باشد، تصریح کرد: برای ارتقا معیشت این عزیزان هیچگونه خط قرمزی نداریم.
دکتر سبحانیان، رویکرد سازمان امور مالیاتی کشور را تحقق یک سازمان محبوب و مردمی عنوان کرد و افزود: خانواده معزز شهدا و کارکنان ایثارگر سازمان باید با بالا نگه داشتن پرچم امر به معروف و نهی از منکر، در سنگر اول تکریم مودیان باشند.
حسین فردوسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نیز با بیان اینکه یک سوم کارکنان سازمان امور مالیاتی را جامعه ایثارگران تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: از این رو برنامه هایی برای حمایت از این عزیزان و حفظ بیش از پیش شان ایشان طراحی و اجرا شده‌ است که اصلاح دستورالعمل انتصابات در سازمان و اختصاص امتیاز لازم به ایثارگران از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

روح اله میرزایی، مشاور رییس‌کل سازمان امور مالیاتی در امور ایثارگران و متولی برگزاری این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن روز شهید به خانواده ایثارگران سازمان امور مالیاتی گفت: خدمتگزاری به خانواده­ های معظم شهدا و ایثارگران افتخاری است که علاوه بر اینکه وظیفه­ ای اداری و انسانی است ذخیره­ ای برای آخرت بوده و اجر آن نزد خداوند محفوظ است. 

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم و امنیت، پیشرفت و اقتدار کشور مرهون خون آنهاست، افزود: توجه به جایگاه کارکنان ایثارگر و خانواده‌های معزز شهدا در سازمان به تعالی و رشد مادی و معنوی نظام مالیاتی کمک می‌کند. 

میرزایی با اشاره به ظرفیت و توان علمی و مالیاتی همه اقشار ایثارگر سازمان اظهار داشت: جهت استفاده از این پتانسیل باید جلسات بیشتری بین خود ایثارگران و همچنین بین ایثارگران و مسیولان سازمان برگزار شود.

وی همچنین برای خدمتگزاری بهتر به ایثارگران، خواستار اصلاح ساختار امور ایثارگران سازمان امور مالیاتی شد. 
حسین تاجمیر ریاحی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان امور مالیاتی کشور نیز با اشاره به اینکه جمعی از خانواده شهدا عضو خانواده بزرگ سازمان امور مالیاتی هستند، بیان داشت: طبیعتا این جمع با استمرار راه شهید خود، زمینه رشد و شکوفایی نظام مالیاتی را فراهم خواهند کرد.
گفتنی است این نشست همزمان به صورت وبیناری برای کارکنان ایثارگر سایر ادارات‌کل امور مالیاتی سراسر کشور برگزار و به طرح پرسش‌ها و موضوعات مبتلابه پرداخته شد.

دانلود نسخه PDF خبر

نظرات خود را ثبت نمایید