هشتمین آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران برگزار می‌شود

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، آقای حسین تاج میر ریاحی، رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای با عنوان اینکه افراد داوطلب می‌توانند در نزدیک‌ترین محل سکونت خود در این آزمون شرکت کنند، اظهار داشت: امیدواریم متقاضیان شرکت در این آزمون با آمادگی کامل شرکت نمایند.

رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای، جایگاه مشاوران رسمی مالیاتی را از نظر قانونی و نقشی که در ارتقاء فرهنگ مالیاتی و راهنمایی فعالان اقتصادی در انجام امور مالیاتی دارند بسیار موثر عنوان کرد و افزود: اعضاء این جامعه هر آنچه به قوانین، مقررات، فرآیندهای مالیاتی و همچنین دادرسی مالیاتی تسلط بیشتری داشته باشند قطعا بهتر می‌توانند در ارائه راهنمایی به فعالان اقتصادی و مودیان نقش‌آفرینی نمایند.

آقای تاجمیر ریاحی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان این دوره از آزمون خاطرنشان کرد: افراد داوطلب باید با اخذ کارت ورود به جلسه و کنترل مشخصات خود به موقع در محل آزمون حضور پیدا کنند.  همچنین لازم به ذکر است که سوالات این آزمون از قوانین و مقررات مصوب و ابلاغی تا تاریخ اول مرداد 1403 طراحی شده است.

به گفته رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای، تعداد 5486 داوطلب در هشتمین آزمون انتخاب مشاوران رسمی مالیاتی به رقابت می پردازند.