تجلیل از مودیان مالیاتی خوش حساب و نمونه کشوری

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر سید محمد هادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در سیزدهمین همایش سیاست های مالی و مالیاتی ایران که با حضور مسیولان، صاحبنظران، اساتید و پژوهشگران حوزه اقتصادی و مالیاتی در مرکز همایش‌های بین‌‎المللی صدا و سیما برگزار شد، از مودیان نمونه در سطح کشوری با اهدای لوح سپاس و جوایز نفیس از آنان تجلیل کردند.

گفتنی است مودیان نمونه مطابق با ارزیابی تیم کارشناسی مالیاتی در شاخص ها و معیارهای متعدد بعنوان مودیان نمونه کشوری برگزیده شده بودند که اینک از آنان تجلیل می شود.

 متن تقدیرنامه رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از مودیان نمونه بدین شرح است: 

 

مودی محترم مالیاتی

با اهدای سلام و احترام

مالیات به عنوان مولفه ای کارآمد و اثر بخش در اجرای سیاست های کلان اقتصادی، نقش بسیار مهمی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی دارد.

به همین اعتبار و با انگیزه گفتمان سازی فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه، فرهنگ سازی مالیاتی با هدف اصلاح و بهبود تفکرات، بینش ها، باورها و رفتارهای شهروندان حول موضوع مالیات در دوره تحولی نظام مالیاتی در اولویت راهبردها قرار گرفته است که تجلیل از مودیان نمونه مالیاتی در همین راستا برنامه ریزی و اجرا گردید.

ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه و تبریک کسب عنوان مودی نمونه، به رسم قدرشناسی از همراهی و همگامی شما با نظام مالیاتی کشور این لوح تقدیم حضورتان می گردد.

برایتان از درگاه حضرت رب العزه سعادت، سیادت و حسن عاقبت مسیلت می نمایم.

سید محمد هادی سبحانیان

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور