آیین معارفه رئیس جدید و تکریم رئیس سابق شورای عالی مالیاتی

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، آیین معارفه محمد برزگری رئیس جدید شورای عالی مالیاتی و تکریم محمد مسیحی رئیس سابق شورای عالی مالیاتی با حضور دکتر سید محمد هادی سبحانیان، رئیس کل سازمان، معاونین و جمعی از مدیران سازمان امور مالیاتی برگزار شد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی در آیین معارفه و تودیع رئیس شورای عالی مالیاتی گفت: دستاوردها و موفقیت امروز نظام مالیاتی مرهون خدمات و اقدامات پیشکسوتان این سازمان بوده و ما به آن ارج می نهیم.

وی در ادامه به جایگاه والای شورای عالی مالیاتی اشاره کرد و افزود: احترام و تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان مالیاتی سرلوحه کارماست.

سبحانیان رمز موفقیت سازمان مالیاتی را همدلی و صمیمیت دانست و اظهار داشت: امیدواریم با این رویکرد و با بهره گیری از ظرفیت های شورای عالی مالیاتی بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام مالیاتی شتاب بخشی ایجاد کنیم.

در ادامه این مراسم، برخی از مدیران سازمان امور مالیاتی نیز ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه والای شورای عالی در نظام مالیاتی با بیان خصایص و ویژگی‏های برجسته و حسن اخلاقی و مدیریتی رئیس سابق شورای عالی مالیاتی از خدمات ایشان در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر و انتصاب محمد برزگری را به سمت رئیس شورای عالی مالیاتی را تبریک و برای هر دو نفر آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون طلب کردند.

در پایان این آیین تکریم و معارفه، با اهدای لوح سپاس به امضای رئیس کل سازمان از خدمات ارزنده محمد مسیحی رئیس سابق شورای عالی مالیاتی تقدیر و حکم انتصاب محمد برزگری رئیس شورای عالی مالیاتی از سوی وزیر اقتصاد قرائت شد.