برگزاری آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان امور مالیاتی

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور معاونان سازمان امور مالیاتی، گروهی از مدیران سازمان و وزارت اقتصاد، آقای حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای سپاه، آقای حسین تاجمیر ریاحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و جمع کثیری از کارکنان این سازمان آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج سازمان برگزار شد.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران، در این نشست با اشاره به عوامل موفقیت در دفاع مقدس به رغم  شرایط سخت جنگ هشت ساله، بیان کرد: ایمان به وعده‌های صدق الهی، امیدواری، بصیرت، شجاعت و اقدام به موقع، صداقت عملی و صبر از جمله نکات مهم تحقق نصرت الهی در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

وی با اشاره به اینکه طی دو دهه اخیر شاهد صحنه نبردی هستیم که اسرائیل به‌واسطه کمک اروپا و آمریکا درحال شکل دهی به آن است، افزود: اکنون آمریکا اذعان داشته که ایران قدرت اول منطقه است و نمی‌تواند بدون ایران تصمیم بگیرد چرا که سال‌ها حکام و مسئولین ایران در مقابل توطئه آن‌ها ایستاده است.

آقای مقدم‌فر تصریح کرد: باید هوشمندانه در مقابل عملیات روانی دشمن بایستیم چرا که شیوه‌های نظامی تغییر کرده‌اند و انتقام سخت نیز ذیل اقدامات هوشمندانه باید محقق شود.

در ادامه این آیین بزرگداشت جناب تاجمیر ریاحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان امور مالیاتی، عنوان کرد: موضوعات و روایت‌های عبرت آموز بسیاری در خصوص هشت سال دفاع مقدس از رشادت‌های جوانان وجود دارد که نتایج بسیاری را در راستای استحکام نظام جمهوری اسلامی تاکنون به همراه داشته است.

وی افزود: نقش و وظیفه ما به عنوان کارمندان نظام مالیاتی در خط مقدم جبهه‌ اقتصادی این است که با اهتمام لازم اهداف مالیاتی در ترسیم بودجه سالیانه را محقق سازیم.